*10* Razem zawsze lepiej

01:00

Kolejne wspólne śniadanko. Zdecydowanie wszystko smakuje lepiej, gdy możesz się podzielić z drugą osobą. Szczególnie bliską Ci osobą. Nic nie może się równać z magia jedzenia z jednej miseczki.



truskawkowo-kokosowa pieczona owsianka

Przepis (pojedyncza porcja):
-8 (5) łyżek płatków owsianych
-niecała szklanka mleka kokosowego*  (1/2 szklanki)
-coś do posłodzenia (ilość zależy od tego, jak słodką chcecie)
-2/3 łyżeczki proszku do pieczenia
-2/3 łyżeczki sody oczyszczonej
-truskawki (uwaga żeby nie dodać za dużo, bo ''ciasto'' będzie zbyt mokre)

Płatki zalewam na noc mlekiem. Rano łączę z resztą składników i przekładam do naczynka do zapiekania. Pieczę ok 30 minut w 180 stopniach.
Można dodać do niej wszystko lub zjeść taką prostą.

*mleko kokosowe zrobiłam sama

Czasami zastanawiam się, czy nie obudziłam się w nieodpowiedniej epoce, czasie. Różnie się od wszystkich, ale to chyba dobrze, że nie jestem taka jak większość znanych mi osób, prawda?
Jednakże... To nie jest normalne. Ja nie jestem normalna. Odludek, dziwadło, to JA...

Słonecznej środy!
Zuzu*

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wygląda bardzo apetycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki mrożone się nadają ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pieczone owsianki, ale jeszcze nigdy nie próbowałam kokosowo- truskawkowej;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe