*14* Miseczka przepełniona miłością

23:48

Dzisiaj moja siostrzyczka urządza mi ''wigilie moich urodzin''. Z tej okazji śniadanko dostaję do łóżeczka (specjalnie spałam dla niej dłużej). Dostaję miseczkę wypełnioną najpyszniejszą owsianką na świecie, zrobioną z miłością. Takie śniadanka to ja poproszę codziennie. I jeszcze taki piękny prezent od serca dostałam...



nocna owsianka jogurtowa z jagodami, truskawkami, jabłuszkiem

Nieudolny przepis mojej siostry, która dzięki miłości, nieudolności i wytrwałości, stworzyła najsmaczniejszą owsiankę;
-płatki owsiane (na oko) ona 5 zmiksowała, a drugie 5 zmieszała
-150g jogurtu
-łyżka serka mascarpone
-szklanka mrożonych jagód lub zwykłych
Wszystko razem zblendowała i wstawiła na noc do lodówki. Rano polała tylko miodem i gotowe!


Ten dzień rozpoczynam uśmiech i mam ogromną nadzieję, że ten uśmiech będzie mi już towarzyszył do samego końca
Czuję przyjemne ciepełko i jestem szczęśliwa, że pomimo wielu kłótni i niezgodności otaczają mnie osoby, dla których jestem ważna i które mnie kochają. Ja ich też bardzo kocham.

Dziękuje Ci Marianko, bardzo Cię kocham!!!

Uśmiechniętej niedzieli!
Zuzu*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten tajny składnik sprawia, że każde śniadanie staje się najpyszniejszym ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda cudnie :) Bardzo podoba mi się takie bogactwo owoców :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe