*5* Klasycznie z malinami

23:03

Kocham wszystkie pory roku. Każda z nich jest magiczna na swój sposób, wprowadza zupełnie inną atmosferę w życiu. Jesień kocham za kolorowe dywany na ulicach, zimę za biały puch, który okrywa cały świat i atmosferę Świąt Bożego Narodzenia, wiosnę za te przebłyski życia, a lato za ciepłe słońce i oczywiście dobroci jakie oferuje, a mam tu na myśli OWOCE!Bardzo tęsknię za truskawkami, borówkami, jagodami, ale najbardziej to  za MALINKAMI! Kocham ich słodycz, chrupanie tych malutkich pesteczek.
 Dlatego, aby dzień zacząć miło odmrażam letnie malinki i jem śniadanko w postaci słodkiej kaszy jaglanej i malinkami. Zdrowo, klasycznie, wakacyjnie, ale jak pysznie...

kasza jaglana gotowana i podana z malinami


Przepis:
4 łyżki kaszy jaglanej ugotować w szklance mleka (u mnie 2%). W połowie gotowania dodać garść malin do kaszy i dosłodzić łyżeczką lub łyżką miodu (jak chcecie bardziej słodką, nie zaszkodzi dodać dwóch łyżek). Podawać ze świeżymi malinami lub innymi dodatkami.


Nie potrafię zrozumieć samej siebie. Raz jest wszystko dobrze- jestem w miarę zadowolona, uśmiechnięta, szczęśliwa; ale wystarczy jedno złe słowo, a ja sypię się i popadam w skrajność. Do tego mam ogromny chaos w głowie. Może czas na jakieś drastyczne zmiany, które odwrócą moje życie o 360 stopni...

Piątku bez chaosu Wam życzę :)
Zuzu

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zmiany w zyciu sa czasem potrzebne:*
    Sniadanko pycha:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo tęsknię za owocami, proszę, daj mi te malinki ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lato w zimie, to rozumiem :)
    heeej, nie powinnaś brać wszystkiego na poważnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak odwrócisz coś o 360 stopni to będzie tak samo. pomyśl -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym problem, że ja już nie potrafię myśleć... Ale dzięki za zwrócenie uwagi :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe