*6*

22:51

Owsianka to zdecydowanie moja ukochana forma śniadanka. Ale nie może być "zwykła". Musi zawierać w sobie smaki, które rano pobudzają mnie i moje kubeczki smakowe do życia, oraz wprawiają w dobry humor na cały dzień (w moim przypadku dobry humor niestety utrzymuje się tylko przez pierwsze 15 minut, a potem zastępowany jest poczuciem beznadziejności...).

Dzisiaj postanowiłam przygotować na śniadanko owsiankę grejpfrutową (o), ale nieco zmodyfikowaną.

owsianka grejpfrutowo-bananowa z papają i daktylami



Przepis:
-5 łyżek płatków owsianych
-sok z jednego grejpfruta
-banan
-1/2 papai
-daktyle (drobno pokrojone)
-coś do posłodzenie (w moim przypadku miód)

Płatki owsiane zalałam sokiem  i odstawiłam na chwilę. W między czasie pokroiłam daktyle, banan w plasterki, ''wydrążyłam'' połówkę papai. Następnie zalane płatki chwilę podgotowałam i dorzuciłam banana i dodałam łyżeczkę miodu. Gotowałam 3 minuty. Przełożyłam do miseczki, na wierzch ułożyłam papaję i posypałam daktylami.

Ktoś wczoraj zwrócił mi uwagę, że źle napisałam w poście o obrocie mojego życia o 360 stopni. Anonim ma w 100% rację, gdyż nie jest to poprawna forma gramatyczna i logiczna. Ale ja nic nie poradzę na to, że nie myślę, że popełniam tak głupie błędy (a popełniam ich ogromnie dużo). Nie mam zamiaru edytować tego posta... Przepraszam za moją głupotę i dziękuje anonimowi za zwrócenie mi uwagi.
Ale może właśnie moje życie musi być odwrócone o te 360 stopni, ale w przeciwnym kierunku, wbrew wskazówkom zegara. Nie, to też nie ma sensu... Fakt- jestem bezmyślna i nawet nie potrafię wysłowić się logicznie... 
Dobita...

Miłej soboty! :)
Zuzu*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jakoś nie lubię grejpfrutów, ten smak mnie odrzuca od dzieciństwa. Od czasu do czasu jednak jakiegoś zjem, w owsiance jeszcze nie próbowałam ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie lubiłam, ale teraz nie wyobrażam sobie rozpocząć dnia bez szklanki świeżo wyciskanego soku z grejpfruta ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe