*7*

22:50

Cukinia na śniadanko? Czemu nie? Delikatnie, słodko, prosto i klasycznie... Bajka!

płatki ryżowe z cukinią
(zdecydowanie Pan Bóg nie obdarował mnie talentem do robienia zdjęć)


Przepis zaczerpnięty stąd, ale  odrobinę go zmodyfikowałam...
-3.5 łyżki płatków ryżowych
-szklanka mleka sojowego
-łyżeczka jakiegoś słodzidła
-ok. 120 gram cukinii
-płatki migdałowe do posypania

Cukinie starłam na dużych oczkach tarki. Mleko zagotowałam, dodałam płatki i cukinią. Gotowałam ok 5 minut. Posłodziłam po zdjęciu z gazu. Przełożyłam do miseczki i posypałam płatkami.

Delikatne płatki ryżowe pomogły mi trochę przezwyciężyć smutek, ale boję się, gdy zacznę kontynuować to co zaczęłam, zawiodę się i jeszcze większa żałość mnie ogarnie...


Słowa takie jak: przepraszam, proszę i dziękuje mają ogromną wartość. Nie wolno ich nadużywać.

Niedzieli spędzonej w rodzinnej atmosferze życzę! :)
Zuzu*

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Co tam zdjęcia, ważne, że śniadanie pyszne ♥
    Najbardziej kocham cukinię z ogródka mojej mamy... Eh, lato, gdzie jesteś?

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek z Ikei <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm. Zdjęcie bardzo ładne :) A co do przepisu, jest bardzo ciekawy, natomiast nie lubię płatków ryżowych, ale jestem pewna że gdybym spróbowała na pewno by mi zasmakowało! Wydajesz mi się bardzo ciekawą i miłą osobą, chętnie bym cię poznała :c /Natalka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Z chęcią poznam nowe osoby, ponieważ to był jeden z powodów dl których założyłam bloga ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe