*9*

01:52

Pierwsze śniadanko było nieudane... W ogóle dzisiaj nie mam na nic ochoty i siły. Ale jeść trzeba... Dlatego na drugie śniadanko zrobiłam sobie zdrowy koktajl na pobudzenia szarych komórek.




koktajl + świeży granat i bazylia

Przepis na dwie porcje lub jedną dużą:
-200g serka wielskiego
-ananas
-3 śliwki
-1,5 garść roszponki
-łyżka miodu

Wczoraj coś dziwnego się stało ze mną... Wszystko było normalnie, ale nagle ta ''bańka normalności" pękła, a ja się rozsypałam. Odepchnęłam od siebie najbliższych, nie dopuściłam ich do siebie. Po prostu wstałam i zamknęłam się w łazience, aby się uspokoić... Złość, nienawiść do samej siebie, smutek i wyrzuty sumienia pojawiły się nagle i nie chciały mnie zostawić samej...

Miłego wtorku!
Zuzu*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Może dobrze, że śniadanie było nie udane, bo za to zrobiłaś taki pyszny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ciekawe połączenie :) muszę kiedyś spróbować przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie za to wygląda super ;) Oryginalne połączenie, ale jestem pewna, że by mi smakował, bo uwielbiam takie mixy :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe