*15* Urodzinkowo

21:28

Śniadanko wymagające czasu robione w pośpiechu... Ale trzeba uczcić jakoś ten jedyny dzień w roku, prawda? Zrobić coś dla siebie, sprawić sobie taki mały prezent.

Ten mały torcik zdecydowanie rano mnie  uszczęśliwił. Uśmiecham się...
A torcik delikatny, wyrósł mi tak jak chciałam. W smaku nie można go opisać, trzeba go spróbować.


ciasto cukiniowo-kokosowe posypane gorzką czekoladą

Przepis:
-2 łyżki płatków owsianych
-2 łyżki mąki owsianej
-2 łyżki mąki kokosowej
-kawałek startej cukinii
-jajko
-2,5 łyżki jogurtu naturalnego
-łyżka słodzidła
-łyżeczka kakao
-1/3 łyżeczki proszku do pieczenia i sody oczyszczonej
-orzechy (u mnie nerkowce)
-łyżeczka wiórek kokosowych
-starta kostka czekolady na wierzch (można jeszcze dodać kawałki do ciasta)

Płatki, mąkę, kakao, wiórki, proszek i sodę mieszamy razem. Dodajemy jogurt, jajko, cukinię i wyrabiamy ciasto. Dorzucamy orzechy i przekładamy do naczynka do zapiekania wyłożonego papierem. Pieczemy w piekarniku przez 25-30 minut w 180 stopniach. Gdy wyjmiemy z piekarnika posypujemy startą czekoladą. I gotowe!

Koniec ferii... Jak ten czas szybko mija. Czuję, że go zmarnowałam, mogłam wykorzystać na lepszy sposób... Ale czasu już nie cofnę. Mówi się trudno i płynie się dalej....
 Przeraża mnie perspektywa pójścia do szkoły. Od 5 już nie śpię, bo muszę się jakoś nastawić psychicznie... W końcu cały dzień tam dzisiaj spędzę... Pełne 12 godzin.
Mam nadzieję, że chociaż perspektywa moich dzisiejszych urodzin sprawi, ze dobry humor będzie mi towarzyszył przez cały czas i nie zostawi mnie samej w potrzebie .
Miłego Poniedziałku!
Zuzu*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mniam mniam *.* szkoła o tak...
    Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego! Dużo dużo zdrówka i spełnienia marzeń! :*
    Ciasto cukiniowe wciąż przede mną, także nie pogardzę przepisem :)
    Kochana, nie przejmuj się tak szkołą, nie warto, naprawdę... ;) Każdy przez to przechodzi i kwestia tego, żeby nastawić się tak, by ta codzienność była dla nas swego rodzaju przyjemnością, bo skoro już musimy to tak chyba najlepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego !!!
    Niech ci wypieki rosną a owsianki osładzają życie :)
    Pamiętaj tylko o uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń! Piękne ciacho! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe