*16* Jagodowo

20:51

Kolejno śniadanko, które wyglądem nie zachęca  (ze względu na brak czasu), ale wynagradza to smakiem :)


gotowany jabłkowy serniczek z suszonym jabłkiem i pestkami słonecznika


Chce ktoś pójść za mnie do szkoły? Moja szkoła oferuje dzisiaj lekcje od 7.30 do 17.00, kartkówkę z angielskiego i 8 godzin tańca...

To bardzo przykre, że ludzie z Twojego otoczenia przypominają sobie o Tobie, gdy wyjmujesz pudełko Ptasiego Mleczka, bo akurat (niespodzianka!) masz dzisiaj urodziny... Tak to nie istniejesz. Po prostu Cię nie ma.


Miłego wtorku!
Zuzu*


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jejku jagodowego serniczka nie jadłam a tak lubię sernik a o jagodach to już nie wspomnę*.*
    Miłego dnia Ci Życzę dasz rade, pociesze Cie tez mam 8 lekcji w tym 2 Matematyki i sprawdzian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jagodowego serniczka nie jadłam a tak lubię sernik a o jagodach to już nie wspomnę*.*
    Miłego dnia Ci Życzę dasz rade, pociesze Cie tez mam 8 lekcji w tym 2 Matematyki i sprawdzian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8h tańca? :o jakiego?
    Jak to śniadanie nie zachęca wyglądem to jestem dziwna jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do szkoły baletowej, więc w moim dzisiejszym planie lekcji znajdują się takie tańce jak: klasyczny, jazzowy, historyczny, współczesny oraz przedmiot znany jako interpretacja muzyczna :)

      Usuń
  4. jeśli jagodowo to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłuszka suszone czy ze skelpu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia specjalnie dla mnie i siostry zrobiła :)

      Usuń
  6. Kolor jest magiczny, a jagody uwielbiam i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się dotrzeć do lasu i uzbierać trochę :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe