*22* Zielone jabłuszko i wytrawnie

22:46

Dzisiaj inne smaki. Jak dla mnie ''normalne''. Rzadko się zdarza, że na pierwsze śniadanie zamiast wymyślnych owsianek czy wypieków, jem (tak jak dzisiaj) omleta z pomidorami, A wyszedł mi dzisiaj idealny, bo nie za bardzo ścięty z wierzchu, z moim ukochanym tymiankiem, bazylią i oregano. Miłe rozpoczęcie ciężkiego tygodnia.


omlet z pomidorami, świeżą bazylią i przyprawami podany na rukoli i sałacie
W miarę upływu czasu zrobiłam się jeszcze głodna, więc szybko zrobiłam sobie przepyszny koktajl.

koktajl zielone jabłuszko 

Przepis:
-jabłko
-gruzka
-330 ml soku jabłkowego (najlepiej świeżo wyciskanego)
-2 garści jarmużu
-1/2 awokado
-niecała łyżeczka młodego jęczmienia (można pominąć
-miód

Wszystko razem miksujemy i przepyszny oraz zdrowy koktajl gotowy!

Żadnej motywacji na dzisiaj, aby ruszyć się z miejsca i przygotować się do szkoły. Za oknem też pochmurno, pogoda nie zachęca. Nie uśmiecha mi się dzisiaj siedzieć do 19 w szkole, ale trzeba...
Mam nadzieję, że nie spotkają mnie chociaż dzisiaj żadne przykrości ze strony innych, a ja będę czuć się silna i jakoś przetrwam ten dzień :)

Udanego tygodnia!
Zuzu*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Faktycznie fajny Ci wyszedł :D Też nie jadam zbytnio takich śniadań (dobra, na wytrawnie to w ogóle raz na bardzo długi czas :P)
    Koktajlu z jarmużu jeszcze nie próbowałam, ale jarmuż sam w sobie dobry, więc zapewne w formie zmiksowanej sprawdza się jak szpinak :)
    Wytrwałości dzisiaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie omlet na słono + koktajl zielone jabłuszko na II to IDEALNY początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie wygląda z tymi koktajlówkami ♥ Ja również rzadko jem takie śniadania, omlety, warzywa itp. preferuję na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omlet wygląda przepysznie, a takie koktajle uwielbiam :) Ja zawsze dodaję jeszcze banana do takich zielonych szejków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomidorki na omlecie wyglądają pięknie i smakowicie :)
    Koktajl z awokado jest przepyszny! Najlepszy dla nas z bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę znaleźć taki słoiczek? Świetny jest !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie w marcu i chyba był kupiony w Tigerze :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe