*23* Kluseczkowo i batatowo

21:49

batatowe kluseczki jaglane z cynamonem i karmelizowane z bananem

Przepis- klik.

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam u Darii te kluseczki, od razu wiedziałam, że będą to moje ulubione. Często do nich wracam i ciesze się ich smakiem. Delikatne, słodkie i mocno cynamonowe... Jedno z lepszych śniadań.
Może nie zachęcają tak wyglądem jak autorki przepisu, ale miałam ograniczony czas... Ale nieważne, są i tak przepyszne! Zasłodziłam się ;)

Dzisiaj czeka mnie bardzo ciężki dzień w szkole- sprawdzian z angielskiego, recytacja ''Bogurodzicy'', 8 godzin tańca i tak do 18... Nie umiem dostrzec w dzisiejszym dniu żadnych plusów.
Chociaż wczoraj byliśmy w teatrze na spektaklu ''Stopklatka'' i tam pady bardzo mądre słowa: ''Jesteś wyjątkowy. Jesteś silny, twardy i niezniszczalny. Niedostępny od środka..."
Do przemyślenia.

Miłego wtorku!
Zuzu*




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Rzeczywiście mądre słowa :) Myślę, że ten dzień nie będzie aż taki zły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh mnie sprawdzian z matmy:( damy rade kochana! Z takim śniadaniem mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie taż takie kluski muszę wyczarować, bo u Ciebie wyglądają bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłodzenie z rana to najcudowniejszy początek dnia <3
    8h tańca? Musisz mieć duużo energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej, bardzo mi miło! cieszę się, że smakują i jak dla mnie wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie kluseczki chodą za mną od dawna, kuszisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś zrobić takie cudo, bo kluski wyglądają przepysznie i ten bananowy sosik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe