*24* Czeko

22:11

Z rana nic nie smakuje lepiej jak micha ciepłej, czekoladowej, tradycyjnej owsianki. Zwłaszcza, gdy czujemy, że ten dzień chyba nie będzie należał do tych najlepszych... Ale owsianka jest, więc uśmiech też!

czekoladowa owsianka z orzechami, kostką 99% gorzkiej czekolady i powidłami śliwkowymi
(przepraszam za jakość zdjęcia, ale rano kompletnie nie miałam to tego głowy)


Wczoraj jakoś przetrwałam, więc dlaczego dzisiaj ma mi się nie udać? Oczywiście były momenty złe, okrutne, wywołujące łzy i powodujące ból serca, ale tak już chyba musi być....
Tak już chyba jest, że Twoje marzenia są kradzione i spełniane przez kogoś innego.
Trzeba zatem wymyślić nowe i samemu je spełniać.
Trzeba zatem zmienić plany i nastawienie.

Miłej środy!
Zuzu*


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Zastrzyk energii z czekolady z rana musi wywołać uśmiech, nie ma opcji ;)
    Kochana, to wcale nie jest tak! Tzn. nie musi być, jeśli się nie poddasz. To Twoje marzenia, Ty jesteś odpowiedzialna za ich spełnianie, tylko droga do nich jest cholernie kręta i niestety zawsze pod górkę, by potem docenić wysiłek, jaki w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Ty to robisz, ale zawsze gdy czytam Twoje komentarze uśmiech od razu rozjaśnia moją twarz :D
      Dziękuje Ci bardzo :*

      Usuń
  2. O mniam czeeekolada!!!<3
    Kocham takie poranki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam czeeekolada!!!<3
    Kocham takie poranki;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowa owsianka na powitanie dnia najlepsza ! :D Wygląda bosko.
    Zapraszam na mojego bloga do wzięcia udziału w konkursie Wielkanocnym i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Złodzieje marzeń, jedni z najgorszych ludzi jacy istnieją, ugh. Ale nie można im tak łatwo pozwalać wygrać, trzeba walczyć o swoje!
    Czekoladowa owsianka... Marzę o takiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że coś w tym jest. Ja też na rano wolę coś na słodko. Niekoniecznie czekoladowego, ale po prostu, zdecydowane, słone smaki mnie zniechęcaja.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe