*30* Opróżniamy!

21:48

Babcine przetwory zawsze były, są i będą najlepsze, ponieważ przepełnione są miłością.
Moja radość jest nie do opisania, ponieważ słoiczek po dżemie z czarnej porzeczki czekał na mnie rano, więc mogłam zjeść delikatne płatki ryżowe z bardzo słodką gruszeczką i dojrzałym banankiem.
To magia...  Magia słoiczkowych śniadań...


kokosowe płatki ryżowe gotowane z mleczkiem kokosowym, gruszką i bananem, podane z resztą banana w słoiczku po dżemie z czarnej porzeczki 

Kolejny dzień za mną i kolejny przede mną... Czas leci nieubłaganie. Ale co zrobisz? Nic nie zrobisz...
Dzisiaj najbardziej znienawidzony dzień w tygodniu oraz sprawdzian z chemii na który (pomimo wielu dniowej nauki) nic nie umiem....

Zna ktoś może przepis, jak być pewną siebie osobą i uwierzyć w siebie?

Miłego wtorku!
Zuzu*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. nie masz czasem jeszcze jednego takiego słoiczka ? <3
    przepis na bycie pewną siebie:
    duża łyżka optymizmu
    garść uporu
    szczypta egoizmu
    tona uśmiechu !
    a tak poważnie to ciągle się tego uczymy, ale dla mnie chyba przełomem było zrozumienie, że nie muszę nikomu nic udowadniać i że jeśli odpowiednio się przyłożę to mogę wiele osiągnąć : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, mnie magia słoiczkowych jakoś nie porywa, ale domowe przetwory jak najbardziej :D I połączenie banan+kokos też!
    Pewność siebie? Pewni ludzie więcej w życiu osiągają, są szczęśliwsi. To chyba powód, dla którego naprawdę warto się postarać ;) A jak to zrobić? Znajdź we wszystkim pozytywną stronę, nie traktuj porażki jako wyroku, tylko jako schody po drodze do sukcesu. Każdy człowiek jest wartościowy, każdy ma coś, za co się go ceni - Ty nie jesteś wyjątkiem, musisz to dostrzec! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm,,,takie śniadanie,to ja rozumiem,pychota !

    OdpowiedzUsuń
  5. płatki ryżowe gotowane w mleczku kokosowym smakują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko czekam na skończenie mojej śliwkowej nutelli!
    A przepis na pewność siebie... Czasami myśl tylko o sobie, nigdy nie odpuszczaj, ale też nie wymagaj od siebie rzeczy nie możliwych i przede wszystkim - rób to co chcesz i nie odwracaj się za siebie!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe