*33* Promyczek

21:42

Przyrządzenie takiego puddingu na śniadanko, chodziło za mną od dawna. Więc tylko gdy w chlebaku znalazłam chlebek nie nadający się już do spożycia kanapkowego, wiedziałam co z nim zrobić.
Letnie truskawki, słodki banan, orzechy do chrupania, kokos i kakao to połączenie idealne, które dało mi prawdziwą eksplozję smaków. Mogę powiedzieć tylko jedno- było przepyszne!

kokosowo-kakaowy pudding chlebowy z  bananem, truskawkami i orzechami brazylijskimi
(muszę się nauczyć, że liczba truskawek w takich wypiekach musi być ograniczona)


Przepis:
-2 kromki chleba (u mnie chleb chia omega 3 i 6)
-jajko
-2 łyżeczki mleczka kokosowego
-ok. 1/3 szklanki mleka
-łyżeczka kakao
-pokrojone orzechy dowolna ilość
-ew. słodzidło
-banan
-truskawki

Chleb pokroiłam w kosteczkę. Jajko zmiksowałam z mleczkiem kokosowym, mlekiem, kakao i 3/4 banan. Naczynko do zapiekania wysmarowałam olejkiem kokosowym i wyłożyłam do niego połowę pokrojonego chleba i trochę orzechów. Zalałam połową masy. Następnie wyłożyłam truskawki, resztę chleba i zalałam masą. Na wierzch dałam resztę banana pokrojonego w plasterki i orzechy. Wstawiłam na całą noc do lodówki, ale można odstawić na co najmniej 20 minut przed włożeniem do piekarnika. Piec w 180 stopniach przez około 25-30 minut.

Tak jak promyczki słońca witają nas z rana, tak mały promyczek nadziei zawitał wczoraj. Coś mu nie pasowało, a ja na tym zyskałam. Odrobina pewności siebie się pojawiła. Chociaż nadal czuję się jak powietrze dla wielu osób...
Będzie dobrze?

Nie wierzę, że już piątek!
Uśmiechniętego piątku!
Zuzu*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. cudowny pudding : ) uwielbiam je !
    każdy poranek zaczyna się od pierwszego promyka i słońce też najpierw nieśmiało wschodzi. A potem, w zenicie świeci pełnym blaskiem i z Tobą też tak będzie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobina pewności siebie? To już duży krok do przodu! Teraz tylko to pielęgnować :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? Olej te osoby ktore traktuja Cie jak powietrze. Jak oni maja Cie gdzies to dlaczego Ty nie mozesz potraktowac ich tak samo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym chciała wpaść na takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mam ochotę na pudding chlebowy z chałki, więc czekam tylko, aż się zeschnie :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe