*40* ''Pożegnanie"

22:34

Wraz z słoiczkiem po domowym maśle z nerkowców, żegnam moje smutki...

''ryż''* waniliowy gotowany na waniliowym mleku ryżowym z serkiem homogenizowanym w słoiczku po maśle z orzechowym
*resztki zblendowanego ryżu, który został po robieniu mleka ryżowego

Otwieram rano oczy i wiem, że to wszystko nie może tak wyglądać. Ja nie mogę się tak czuć i ciągle użalać się nad sobą. Ponieważ żyję po to, aby cieszyć się każdym dniem, a nie płakać. To co było wczoraj nie jest już ważne. Ważne jest tu i teraz oraz przyszłe, nadchodzące dni...
 Więc żegnam złe samopoczucie i myśli, a witam uśmiech. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje...
A dzisiaj wcielę się w Kopciuszka :)

Chcę wszystkim bardzo podziękować za wszystkie miłe i kochane słowa wsparcia. Naprawdę nie spodziewałam się ich aż tylu. Nigdy nie pomyślałabym, że tutaj, na blogu, spotkam takie osoby, które będą potrafiły zmienić mój sposób myślenia i nastawienie. Naprawdę dziękuje!

Miłego piątku!
Zuzu*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Takie nastawienie bardzo mi się podoba. Co było, a nie jest, nie piszę się w rejestr - ważne jest to, żeby TERAZ przeżyć jak najlepiej :)
    Masło z nerkowców? jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ryż w TYM słoiku po TYM maśle tak bardzo do mnie przemawia.. <3
    i o takie właśnie podejście chodzi, nie załamujemy się tylko walczymy o każdy dzień i jesteśmy zwycięzcami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre nastawienie, przeszłości się nie zmieni, nie ma co martwić się na zapas o przyszłość, trzeba cieszyć się tym co dziś :)
    Jakie pyszne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywne nastawienie od zawsze postrzegane jest jako klucz do sukcesu. tego powinniśmy się generalnie trzymać, choć wiadomo,że człowiek ma swoje załamania. nikt ze stali nie jest. ;)
    dawno nie jadłam ryżu na mleku, muszę powrócić do tej koncepcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jakie pyszne śniadanie! :)
    Oby to nastawienie zmieniało się z dnia na dzień na coraz lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i takie nastawienie mi się podoba ! : ) no i to śniadanie tez :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę smacznie wygląda :) I bardzo podoba mi się sposób na wykorzystanie ryżu po robieniu mleka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestraszyłaś mnie tym tytułem, ale w miarę czytania notki aż odetchnęłam. Cieszę się, że zmieniłaś swój sposób myślenia, oby tak dalej!
    Dlaczego ja nie mam w domu masła orzechowego? Albo chociaż pustego słoiczka? :c

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe