*41*

22:38

Komos ryżowa po raz pierwszy... Co mogę o niej powiedzieć? Na pewno to, że będę wracała do niej.

Ma ktoś jakieś ciekawe pomysły, jak mogłabym ją przyrządzić, aby swoim smakiem zwaliła mnie z nóg? Proszę? :)


waniliowo-cynamonowa komosa ryżowa z jabłkiem, syropem klonowym, gruszką i świeżym daktylem


Wczorajsze bycie Kopciuszkiem sprawiło, że mała iskierka nadziei zapaliła się w moim serduszku...
Może dostanę szansę, na to żeby się wykazać i udowodnić, że jestem dobra...

Moim pierwszym postanowieniem, aby zacząć się codziennie uśmiechać i chociaż trochę zaakceptować siebie, jest odnowienie relacji z najbliższą mi osobą, moją Mamą... To ona najbardziej mnie krytykuje, wypomina mi wszystkie błędy i niedoskonałości, rani swoimi słowami... Cały czas jest moją najlepszą przyjaciółką, ale ja nie umiem już z nią normalnie porozmawiać... Kocham Ją całym sercem i jest dla mnie najważniejsza...
Ma ktoś jakiś pomysł? Proszę?

Dziękuje za wszystkie motywujące komentarze :* Efekty są, pomimo wielu przeciwności!
Słonecznego weekendu!
Zuzu*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Relacja z moją mamą jest najbardziej zawiłą relacją na świecie, więc w zupełności nie potrafię nic poradzić. A komosa i owszem, ale tylko na wytrawnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie jabłka i syropu klonowego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mamą za bardzo ci nie pomogę, bo moje relacje z własną są identyczne :/ Ale przynajmniej dobrze, że chcesz próbować je polepszyć!
    Nigdy jeszcze nie jadłam komosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio relacje z moją mamą staram się coraz polepszać. Jest mi też bliższa... Ale nie wiem jak Tobie pomóc, to w sumie zależy od sytuacji... Uśmiechaj się coraz więcej! :*
    Komosę jadłam raz, więc 'powalającej' wersji jeszcze nie wypróbowałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. rozmowa przede wszystkim ! na początku trudna, ale jest niezbędna - z czasem będzie coraz łatwiej : ) no i trzeba sobie wybaczyc pewne rzeczy.
    A komosę lubię! : )

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe