*42* Może być lepiej...

22:05

Dawno nie piekłam...
Mam ochotę na coś mocno słodkiego i kakaowego...


awokadowe ''browni''


Przepis:
-1/2 mocno dojrzałego awokado
-jajko
-4 łyżki mąki pełnoziarnistej
-ok. 5 łyżek gęstego jogurtu
-dużo kakao (dałam kopiastą 1 łyżkę)
-dużo słodzidła (dałam 1,5 łyżki miodu)
-po 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia i sody

Awokado rozgnieść widelcem. Wszystkie składniki dobrze ze sobą wymieszać. Przełożyć do foremki wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180 stopniach przez 30 minut.

Zabrali mi godzinę snu, więc teoretycznie nie śpię od 4....
Chyba potrzebowałam takiego zasłodzenia z rana... Na poprawę humoru? Na pocieszenie, że nie jest dobrze?
Dzisiaj zamiast słoneczka obudziły mnie ptaszki, śpiewające za oknem o 5 rano.
Wypadałoby się trochę pouczyć...

Miłej niedzieli!
Zuzu*


You Might Also Like

16 komentarze

  1. O, a to zaskoczyłaś mnie tym przepisem, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i taki wypiek to był strzał w dziesiątkę - prezentuje się lepiej niż nie jeden murzynek i niejedno zwyczajne brownie:)
    miłej wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ciacho pomoże zwalczyć smutki ;);*
    Poranek ćwierkaniu ptaków? Cudowne doznanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, a i skład bardzo mi się podoba :):) Widać, że smakowało idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepysznie wygląda, zapisuję sobie ten przepis!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne ciastko. Idealne na każdą okazję, a już na pewno na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham awokado w wersji brownie ! :D Dziękuję , że mi o nim przypomniałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne wykorzystanie awokado! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awokado i kakao to dobre połączenie, więc sądzę, że by mi smakowało ;)
    Ja na szczęście dziś się już wyspałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. brownie z dodatkiem awokado jest przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie eksperymenty lubię :D zapisuję do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie :D pomimo, że nie jem słodyczy to ciasto zrobione jest z fajnych, zdrowych składników,więc może spróbuję :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe