*43* Boję się...

21:59

Od rana pada, wieje i ciemno jest za oknem...


pomarańczowy krem jaglany z gorzką czekoladą

Przepis stąd.

Dzisiaj śniadanie przygotowane ''na wynos'', ponieważ czeka mnie badanie krwi... Bardzo się boję. Mam nadzieję, że moja krew będzie dziś dobrze się czuć, a mój organizm nie zrobi mi psikusa i nagle nie straci przytomność.
Jeszcze tylko trzy dni szkoły i święta. Odpocznę. Ale dzisiaj jeszcze przede mną sprawdzian z geografii i odpowiedź z wiedzy o tańcu. Mam nadzieję, że będzie dobrze.

Ostatnio zostałam ochrzczona mianem wariatki, a teraz jestem obłąkana...

Miłego tygodnia!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Co macie na tym przedmiocie wiedza o tancu? Zawsze mnie to interesowalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np teraz uczymy się o początkach tańca w średniowieczu, antyku. Poznajemy twórczość i życiorys choreografów, tancerzy. Omawiamy balety i inne spektakle, techniki tańca
      Ogólnie nudy dla kogoś kto się tym nie interesuje :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Pomarańcza z gorzką czekoladą? Cudowne połączenie! :)
    Powodzenia na badaniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dziwakiem-ale lubię jak mi badają krew ;)
    Smakowite śniadanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że nie tylko ja lubię mdleć po ubytku krwi :P
    obłąkani to są ci, którzy tak Cię nazywają... Rób swoje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem wygląda przepysznie, myślę,że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem wygląda cudownie, muszę zrobić w końcu, bo dawno nie jadłam :)
    Mam nadzieję, że pobranie poszło bez komplikacji i wszsytkie wyniki będą ok :) Ja pamiętam jak kiedyś bardzo bałam się wszelkich igieł, a teraz to już przywykłam i żadne wkłucia mi nie straszne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tego typu kremy są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem na wynos? Muszę kiedyś zrobić coś na ciepło na pobieranie, bo zawsze biorę zwykłe kanapki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne smaki! ;) Na pewno sobie poradziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten krem! I jak czekoladowy to w ogóle genialnie musiał smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy takim połączeniu może nawet mój P. by polubił jaglankę ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe