*44* ''Jajecznica'' na słodko

20:48

To śniadanko chodziło za mną, gdy tylko pierwszy raz ujrzałam je na blogu u Darii. I nareszcie udało mi się je przyrządzić! Jedno z pyszniejszych śniadań!            

kokosowa tofucznica z ananasem podana z musli Sante i masłem migdałowym

Przepis na to cudo.

W główce wczoraj trochę się kręciło, ale jakoś przeżyłam badanie. Mam ogromną nadzieję, że wyniki będą w miarę dobre. Czeka mnie jeszcze wizyta u lekarza sportowego i pytania czy dostanę zdolność, czy nie. Moje być, albo nie być...
Ciężki dzień... Nienawidzę wtorków. Ale jakoś muszę się spiąć i pokazać, że jestem silna. Będzie dobrze.
Nie wierzę, że to ostatni dzień marca...

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. bardzo mi miło, że zainspirowałam Cię do tego śniadania :) swoją drugą, muszę znowu przyrządzić sobie taką słodką tofucznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajecznica na słodko? Takiego tofu nie jadłam, mam ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie jadłam jajecznicy na słodko ! : ) trzymam kciuki żeby wszystko bylo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam tę tofucznicę! i super, że o niej przypomniałaś, muszę gdzieś zapisać, żeby zrobić ją w najbliższym czasie:D
    pamiętaj, że wszystko można ułożyć pierw zaczynając od poukładania myśli w głowie.. :* będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tofucznicę jadłam jak dotąd tylko na słono. ale jestem strasznym, śniadaniowych słodko-łasuchem, więc jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałabym coś na temat tego śniadania, ale skoro tofu nie jadłam... może przemilczę, bo pojęcia nie mam, jak smakowało haha :D wiem tylko, że planuję zrobić jajecznicę na słodko, o!
    zdolność do czego, jeśli można spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolność do ćwiczeń. Jeśli lekarz sportowy stwierdzi, że mam złe wyniki badań (krew, moczu, EKG) lub coś innego mi dolega nie mogę ćwiczyć w szkole na tańcach. mam dosłownie zakaz i póki nie poprawię wyników badań nie dostanę zdolności. Na razie mam zdolność tymczasową, która kończy się 8 kwietnia, więc musiałam powtórzyć badania i teraz musze jeszcze ubłagać jakoś lekarza, aby mi ją wystawił :)

      Usuń
  7. z jajek bym się nie odważyła, ale z tofu już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam badania jutro i w czwartek. Jutro krew, w czwartek usg :c
    Takie śniadanie też za mną chodzi, ale nie mam pojęcia gdzie znaleźć tofu - oświeć mnie proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr i Paweł, Alma, nawet w Carffourze jest :)

      Usuń
  9. Nigdy nie próbowałam takiej jajecznicy na słodko!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nigdy nie próbowałam jajecznicy na słodko. Raz robiłam "placek jajeczny" na słodko, to domyślam się, że to coś w podobnym guście... Trzeba kiedyś przetestować i tyle. :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe