*47* Różowo mi

22:03

Próbuję nowych rzeczy i zachwycam się nowo poznanymi i odkrytymi smakami...


surowo kokosowy-burczany krem z cynamonem, podany z suszonymi daktylami i gruszką

                                                                              Przepis

Dziękuje! Bardzo dziękuje za wszystkie wczorajsze słowa. Zdrowo mną wstrząsneliście.  Dały one mi bardzo dużo do myślenia i pobudziły do ''działania''- dobrze było znowu poczuć się jak małe dziecko w objęciach swojej rodzicielki. Z całego serduszka jeszcze raz dziękuje!
Dostałam zdolność! Lekarz powiedział, że wyniki są lepsze, tylko trochę mało żelaza... Ale najważniejsze jest to, że mogę dalej tańczyć.

Chcę być normalna, zdrowa i szczęśliwa. Dam radę!
Uśmiech proszę!

Miłego piątku!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że komentarze coś Ci dają i że je analizujesz. Większość z nas dzieli się z Tobą własnym doświadczeniem i naprawdę dobrze Ci życzymy :)
    Połączenia buraka z gryką nie próbowałam, a tu jeszcze raw krem do tego.. Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się cieszę, że wyniki są w porządku! :) Damy sobie z wszystkim radę, kochana.
    A gryczanego kremu wieki u mnie nie było, przypomniałaś mi o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego kremu nie jadłam, ale wyobrażam sobie, że musiał smakować wspaniale ;) Dobrze, że Twoje wyniki nie są złe - mam nadzieję, że z żelazem szybko dojdziesz do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiego kremu nie jadłam, ale wyobrażam sobie, że musiał smakować wspaniale ;) Dobrze, że Twoje wyniki nie są złe - mam nadzieję, że z żelazem szybko dojdziesz do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne ,że dasz, musisz tylko zmienić myślenie, bo wszystko rodzi się w naszej głowie ;)
    a śniadanie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak ja nie lubię koloru różowego :D Świetnie, że próbujesz nowych smaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Żelazo jakoś dasz radę podnieść i będzie super ;)!
    Ja na razie buraka na słodko jadłam tylko raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kolor, aż humor się poprawia z rana ;)
    Wyników badań gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że możesz tańczyć, na pewno znajdziesz w sobie siłę, żeby sprawić, że następnym razem badania będą jeszcze lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe