*48* Dynia na wiosnę

22:34

Co z tego, że jutro Wielkanoc?  Dzisiaj mam ochotę na delikatną dynię.


dyniowo-marchewkowo-kokosowy toffurniczek ''na spodzie'' podany z mandarynką

Przepis (''na oko'')
-ok.150g tofu
-puree z dyni
-mała marchewka (starta na tarce o grubych oczkach)
-łyżka maki kokosowej
-łyżeczka mleczka kokosowego
-2 łyżeczki wiórek kokosowych
-trochę proszku do pieczenia
-chlust mleka do odpowiedniej konsystencji (u mnie ryżowe)

''Spód''
-płatki owsiane
-płatki migdałowe
-syrop klonowy

Wszystkie składniki (prócz marchewki) blendujemy ze sobą. Dodajemy startą marchewkę i mieszamy.
Składniki na spód mieszamy. Wykładamy ''masę na spód'' do naczynka do zapiekania wyłożonego papierem do pieczenia lub natłuszczonego. Wykładamy masę ''dyniową''. Pieczemy ok. 30-35 minut w 180 stopniach.

Dużo rzeczy trzeba dzisiaj zrobić... Skończy sprzątanie, iść do święconki, upiec, mój pierwszy w życiu (!), wegański pasztet. Zapowiada się nerwowy dzień..?
Przynajmniej od rana błękitne niebo i słoneczko świeci. Uśmiecham się do niego, bo chcę czuć się dobrze.
Może te Święta nie będą takie złe..?

Wytrwałości w przygotowaniach do świąt i miłego dnia, kochane!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo ciekawe danie! Może kiedyś wypróbuję przepis:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Tobie życzę przede wszystkim dużo uśmiechu i pogody ducha :)
    Na dynię to ja mam ochotę zawsze i wszędzie, niestety zapasów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę Wesołych Świat, niech będą najbardziej radosne i pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, Wesołych Świąt! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak Ci wyszedł ten pasztet? Chciałabym go tutaj zobaczyć ;)
    Tofurniczka jeszcze nigdy nie robiłam, ale z dynią musiał być obłędny ♥
    Spokojnych, zdrowych świąt, jak najmniej nerwów i jak najwięcej odpoczynku kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wegański pasztet już się upiekł ;)
    A Twoje śniadanie wygląda cudnie - wszystkie takie cuda w dyni uwielbiam ;)
    I Tobie życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wykorzystanie dyni i tofu. :)
    Zdrowych (!) i spokojnych świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis, dodaję do zakładek, kiedyś z pewnością wykorzystam :)
    Wesołych świąt! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie Ci wyszedł ten tofurniczek!:)
    Oby Twoje Święta były udane i spokojne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie, zawsze to jakaś alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe