*53* Małe pożegnanie

20:40

Zdecydowanie skromniejsze i prostsze to moje dzisiejsze śniadanie, ale czy zapewniłam sobie kopa energii na cały poranek?


awokadowo-bananowa owsianka gotowana z daktylem z resztą banan, mleczkiem kokosowym i masłem z migdałów

 Już drugi rok z rzędu biorę udział w wymianie międzynarodowej pomiędzy moją Szkołą Baletową, a Artystyczną Szkołą  w Izraelu, so dzisiaj przyjeżdża do mnie dziewczyna z Tel Awiwu. Będzie mieszkać u mnie do przyszłego czwartku. Związku z tym nie wiem, czy przez ten czas będę miała czas na bloga... Wszystko tak naprawdę zależy od tego jaka Ona będzie...

Więc jeśli nie będę zaglądać tu codziennie, bardzo prosze o trzymanie za mnie kciuków, abym jakoś przeżyła ten tydzień. Aby okazał się on miły, owocny, bez nerwów i innych nieprzyjemnych i smutnych sytuacji. Proszę trzymajcie kciuki, aby uśmiech nie opuścił mnie nawet na chwilę.

Będę tęsknić...
Miłego piąteczku!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Z pewnością będzie dobrze, tylko tak się nastaw! A śniadanie da kopa, a jakże :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że ta wymiana przyniesie Ci wiele przyjemności-jak takie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetna sprawa z tą wymianą. I widzę, że balet tańczysz? Podziwiam! Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej wymiany, nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo ;) Życzę mile spędzonego czasu z tą dziewczyną, mam nadzieję, że okaże się być fajna :*
    A śniadanie naprawdę energetyzujące i baaardzo pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No kop na minimum dobre parę godzin :) Też zależy ile Ci potrzeba energii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki ;)
    A śniadanie wygląda bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że trzymamy kciuki a śniadanko wygląda przepysznie, owsianka to zdecydowanie numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściskam mocno kciuki! Będzie dobrze. :) i może uda Ci się tutaj wpaść i zainteresować tę dziewczynę z wymiany swoją pasją i blogiem. ;)
    Ps. Śniadanie oczywiście pyszne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu myślisz tylko o złych stronach tej wymiany? Na pewno będzie super! Więcej pozytywnego podejścia dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dobrze, także uśmiechaj się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka wymiana to super sprawa!:) Mam nadzieję, że wszystko dobrze się układa!:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe