*56* Wracam...

20:40

Wyjechała, a ja już za Nią tęsknię... Ale chyba bardziej tęsknię za tym miejscem. Za ludźmi, ''wspólnymi śniadaniami''. Brakowało mi tego biegania z aparatem wokół talerza. Brakowało mi Was.
Ale już jestem i zostaję.


płatki jaglane gotowane z bananem z kiwi i domowym masłem orzechowym

Rozmawiałam z Mamą. Może nie była to jeszcze w 100% szczera rozmowa, ale liczy się coś. Pierwsze koty za płoty. Ciężko było mi mówić. Zostało dużo niedopowiedzeń. Ale zmienię się. Będę się starać...

Słonecznego piątku!
Zuzu*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Domowe masło orzechowe - najlepsze, co może być! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, czyli jednak udanie było! :)
    Witaj z powrotem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiwi fajnie z masełkiem orzechowym współgra. :)
    Najgorzej jest rozmowę zacząć, potem jest już z górki. Wszystko będzie się układać, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że wróciłas ! :*
    pierwszy krok za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy krok zawsze jest najtrudniejszy, oby później było już tylko lepiej! :)
    Najlepsze to domowe masło, wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że w ogóle rozmawiałaś, jestem z ciebie dumna ♥ + Bardzo się cieszę, że wróciłaś, chyba wszyscy tęsknili xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju tak mnie kusi to domowe masło orzechowe mmmm, sama juz zakupiłam fistaszki i jak tylko znajdę chwilę czasu to robię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że mimo odległości, będziecie utrzymywać kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że coś zaczęłaś- trochę pracy i kontakt z mamą na pewno się polepszy!:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe