*59* Lody!!!

00:46

Plus mojej szkoły jest taki, że nie ważne czy to egzaminy po szóstej klasie, czy gimnazjalne, czy matury, mam zawieszone podczas nich lekcje. Więc dzisiaj do szkółki dopiero na 12.30 ;)
Związku z tym, że rano świeci już słoneczko i jest cieplutko, można pozwolić sobie na taką mroźną miseczkę na śniadanko.


lody banan-truskawki-maliny-jagody-jabłko z pomarańczą


Idę dalej do przodu i nie poddaje się.
Ale nadchodzą zmiany, które nawet nie dotyczą mnie, a ja jestem przerażona...

Powodzenia gimnazjaliści!
Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Wygląda pyszniutko, a zmiany czasem (a nawet często) wychodzą na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są fajne, bez nich byłoby nudno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj faktycznie idealny dzień na miseczkę lodów :)
    A właśnie, dołączam się do życzeń dla gimnazjalistów!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie domowe lody owocowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie trzeba bać się zmian, czasami wychodzą nam naprawdę na dobre ;)
    Lody <3 Na pewno zrobię wkrótce kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mają niesamowicie intensywny kolor! moje smaki na dodatek, nie zostało ci gdzieś jeszcze w kącie zamrażalnika trochę? ;)
    wykorzystaj strach nie jako swojego przeciwnika, ale jako dodatkowego motywatora;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiany sądobre ! pewnie tak jak to śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody kocham! <3 Ale dzisiaj nawet mi się nie chciało ich zrobić, więc po prostu zjadłam mrożone owoce xD Twoje mają piękny kolor i do tego z samych owoców, które lubię. ;)
    Zmiany są przerażające, ale mogą być pozytywne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe