*63* Suche placki ?

23:19

Czy placuszki mogą wyjść za suche? Bo te były bardzo dobre, ale jak dla mnie suche, takie ''ciężkie'' do przełknięcia... Ale DOBRE :)


kukurydziano-waniliowe placuszki z cukinii z domowym masłem orzechowym

Przepis:
-5 łyżek mąki kukurydzianej
-kawałek startej cukinii
-jajko
-ok. 3 łyżek jogurtu
-łyżka syropu klonowego
-ziarenka z wanilii
-po 1/2 łyżeczce proszku do pieczenia i sody oczyszczonej

Wszystkie składniki porządnie mieszamy. Smażymy na dobrzej rozgrzanej, lekko natłuszczonej patelni z obu stron (użyłam olejku kokosowego- jak zawsze). Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego!

Cały czas uczę się korzystać z patelni... Z resztą jak wielu rzeczy... Ale już chyba to smażenie wychodzi mi lepiej, niż poprawa moich umiejętności, na których mi bardzo zależy...

Straciłam przyjaciela, a zyskałam wroga i to w najbliższej mi osobie...

Udanego i słonecznego weekendu!
Zuzu*

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie mam pojęcia dlaczego mogłyby być suche, skoro jest i cukinia i jogurt. No i nawet na takie nie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. cukinia <3 i to spływające masło!
    niesamowite, jak wszystko potrafi się zmienić niekiedy w ciągu ułamku chwili...

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnie to bywa z konsystencjami niektórych eksperymentów, ale na drugi raz będziesz wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że ostatnio każdy ma cukinię i tylko ja czekam na tę własną, ogródkową :D
    Ucz się ucz, bo nauka to jest klucz ;) A ta związana z jedzeniem i jego obróbką, jest kluczem do normalnego życia.
    Trzymaj się w takiej sytuacji xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy przepis,wygląda apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie przez mąkę kukurydzianą wyszły takie bardziej kruche ;) ważne, że smakowały!
    poprawa umiejętności to często małe, niezauwazane kroczki, których znaczenie widzisz dopiero po zrobieniu tysiąca, ale każdy z nich bardzo się liczy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki z cukinie na słodko?koniecznie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe