*66* Mango z grantem

20:46

Chyba śniadanka z lodówki będą pojawiać się tu coraz częściej.


mangowo-kefirowa owsianka z lodówki z granatem

Od rana pada, a ja się czuję, jakby to jesień była, a nie piękna wiosna... Ciemno, zimno i deszczowo...
Ciężki dzień dzisiaj przede mną- sprawdzian z polskiego (mogę prosić o kciuki?) i 8 godzin lekcyjnych przedmiotów artystycznych. Ale nie ma, że mi się nie chce.
ZA MIESIĄC EGZAMIN Z TAŃCA KLASYCZNEGO!!! DO ROBOTY!!!

NIE WOLNO płakać nad rozwalonym omletem... :)
Dziękuje za wszystkie kochane, wspierające i motywujące komentarze. Oraz te które pomagają mi ''wrócić na ziemie''.

Miłego wtoreczku!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. U mnie też pada, ale ten deszcz jest taki jakiś inny - wiosenny. Przypatrz się, powąchaj - o tak, on pachnie wiosną! A jak popada to się zazieleni i porozkwita wszystko. :)
    Mango-kefir mnie przekonuje. Wypróbuję w jakimś koktajlu może?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie cieszy, że doszłaś do takiego wniosku z omletem! :D
    Musi popadać, żeby potem wyszło słońce :)
    Kciuki zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego masz taka niska samoocene.. jestes ladna, swietnie gotujesz i przede wszystkim jestes utalentowana:) moglabys napisac cos wiecej o swojej szkole bo wydaje mi sie ze jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki wiosenny deszcz też jest potrzebny. Popatrz na to z innej strony. Po ulewie zawsze wychodzi słońce. I od razu wszystko się bardziej zazielenia, bo i wilgotno i słoneczko przyświeci. Dużo pozytywów musisz widzieć :)
    A kciuki zaciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciuki trzymam, mocno :) Więcej wiary w siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki z lodówki już coraz częściej będą się pojawiać ;)
    Deszcz i chłodek też są potrzebne ;)
    Kciuki ściśnięte! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Za przyszły egzamin z tańca również, dasz sobie z pewnością świetnie radę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śniadanko wspaniałe.
    a o kciuki z mojej strony nie musisz się martwić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kciuki masz załatwione :) i nie masz za co dziękować , tylko wreszcie w siebie uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tańczysz towarzyskie? Ojej, ja niedawno rzuciłam i trochę za tym tęsknię :(
    a owsianka cudowna w ślicznym słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do szkoły baletowej w Poznaniu :)

      Usuń
  11. Ja chyba też częściej będę jadać śniadania na zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To z tym omletem bardzo dobrze się do mnie odnosi :D
    Mango rządzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz chyba wszędzie będą królowały śniadania z lodówki ! :D a mus z mango rządzi <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe