*67* Owsiankowo-jarmużowe szaleństwo

21:12

Jarmużowe owsianki Darii i Sylwii skradły moje serce. Nie było opcji, żebym jej nie przyrządziła, ponieważ zbyt kocham połączenie jarmużu z bananem.
Zdecydowanie jedno z najpyszniejszych śniadań.
Słoneczko wyszło.


jarmużowo-bananowa owsianka z truskawkami (pod spodem i na wierzchu) i domowym masłem migdałowym

Znowu polskie truskawki ;)

Przepis:
-5 łyżek płatków owsianych
-2 łyżki mleczka kokosowego
-daktyle (dowolna ilość)
-jarmuż (ok 2 garści)
-banan

Płatki zalewam na noc wodą. Rano gotuję. Jarmuż wraz z bananem, daktylami i mleczkiem kokosowym miksuje i dodaję do gotującej się owsianki. Gotuję, aż do zgęstnienia. Podaję z ulubionymi dodatkami.

Wczorajszy dzień nie był aż taki zły... Sprawdzian dobrze (chyba) poszedł, skończyłam wcześniej lekcje. To wszystko dzięki Wam ;) Kto w końcu trzymał kciuki?
 Tylko znowu przeze mnie pojawiło się cierpienie i smutek.
Dzisiejszy dzień również będzie ciężki. Sprawdzian z audycji muzycznych i próba w teatrze do godziny 21. Cały dzień poza domem... Chciałam, to mam.

Dziękuje za wszystkie ciepłe komentarze!
Słonecznego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja trzymałam (serio, zacisnęłam, gdy przeczytałam prośbę!) :)
    Muszę wreszcie wypróbować ten jarmuż w owsiance, no! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się co jeszcze można dodac do owsianki :D ale wygląda przepysznie !
    kciuki trzymałam tak jak mowilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jarmuż w owsiance? Kusisz.:)
    Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kolejna osoba uległa jarmużowi! Bardzo dobrze, przecież on jest taki smaczny i zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zielonelove <3 :)
    mniej smutku życzę, więcej uśmiechu i radości! ciesz się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzis mam w planach upiec swoja paczke jarmuzu (;
    rety, szczerze w zyciu bym nie pomyslala ze szkoly baletowe faktycznie az tyle wymagaja i tak angazuja czlowieka. Dobrze ze tu jestes,dajesz obiektywny poglad na sprawe (;
    I blagam nie przejmuj sie- zycie jest jedno, szkoda zmarnowac je myslac nad tym, co jest nie tak jak bysmy chcieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam spróbować jarmużu bo wiele osób robi z nim niesamowite rzeczy i poleca ale nigdy jeszcze się nie skusiłam. Czuję, że to będzie produkt, który na dzisiejszych zakupach jako pierwszy trafi do mojego koszyka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. okej, trzy szaleństwa owsiankowo jarmużowe czyli trzeba jak najszybciej to przyrządzić! :D
    hej, nie ma co skupiać się na tych małych negatywach, doceniaj to, co się udało, a zobaczysz, że z czasem zaczniesz siebie traktować tak, jak na to naprawdę zasługujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ona ślicznie wygląda i zapewnie cudownie smakuje! Gdy tylko dorwę jarmuż -robię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same zdrowe pyszności :)

    http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/04/konkurs-majowka-z-owocowym-rajem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz, dzisiaj taki miły sprzedawca w warzywniaku powiedział mi "teraz są jeszcze same hiszpańskie truskawki, kto mówi, że ma polskie, ten kłamie:D"- od razu pomyślałam o Tobie, haha!
    Nie no, żartuję, chociaż u mnie jeszcze nie widziałam polskich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli Pani, która mi je sprzedaje, okłamuje mnie, oficjalnie się na nią obrażam :D

      Usuń
  12. Nie wiem, czy nie za odważne jak dla mnie. ;) Warto się skusić na dodanie jarmużu do owsianki? :>

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe