*68* Flaga Włoch

21:02

Caprese- może banalne danie, ale jedno z najsmaczniejszych na całym świecie. Najlepsze jadłam we Wenecji.

Dzisiaj postanowiłam otworzyć ten cudowny smak, a to dzięki temu pięknemu śniadanku, które w ostatnim tygodniu ciągle mnie męczyło.

caprese i koktajl banan-kiwi-jabłko

Przepraszam, za wczorajszą nieobecność u Was, ale późno wróciłam do domu, musiałam się jeszcze uczyć na dzisiejszy sprawdzian z matematyki i fizyki.
Dzisiaj też czeka mnie próba w teatrze, ale jak wrócę, na pewno do Was wpadnę :)

Ciężko jest się samemu zmotywować się do pracy, zwłaszcza gdy ktoś bliski właśnie cię zostawił.
Ale na szczęście jesteście Wy.

Miłego ostatniego dnia w szkole! (jutro wolne!!!)
Zuzu*

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Uwielbiam caprese, obowiązkowo na każdej imprezie na moim stole!
    Na nas zawsze możesz liczyć, motywacyjnego kopa w tyłeczek wysyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. włosko - bosko ! :D milego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ów sałatkę!
    a brakiem wolnego czasu na bloga się nie przejmuj, najważniejsza jest realizacja siebie, potem można dokładać resztę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wsystkie składniki, robię sałatkę koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na czytelników zawsze możesz liczyć! :* Głowa do góry, motywacja wróci szybko z pewnością. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoba, która porzuca potrzebującego w najtrudniejszym momencie, zwykle nie jest nas godna. Trzymaj się xx
    A ja caprese chyba nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu caprese bardzo często się pojawia, bo tata uwielbia, ale ja jakoś nigdy nie miałam odwagi spróbować. Jak patrzę na Twoje śniadanko, to aż zaczynam żałować. ;)
    A koktajl świetny! Kocham przegryzać te ziarenka kiwi w musach czy koktajlach. ;D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe