*70* Słodka sama w sobie

22:38

Wita mnie słoneczko. 
Jak słoneczko, to słodkie śniadanie.
Banan wystarczy.
Kontynuujemy majówkę.

bananowa kasza jaglana z jogurtem naturalnym, jabłkiem duszonym w cynamonie i płatkami migdałów
Przepis:
-3 łyżki kaszy jaglanej
-bardzo duży, dojrzały banan
-jogurt naturalny (dowolna ilość)
-duże jabłko
-cynamon
-opcjonalnie słodzidło

Kaszę jaglaną prażę na patelni, żeby pozbyć się smaku goryczki. Gotują ją z bananem (jeśli nie jest wystarczająco słodka, dodać miód/syrop klonowy). Jabłko pokrojone duszę z cynamon. Gdy kasza i jabłko są gotowe, przekładam do szklaneczki/ miseczki. Chciałam dodać jeszcze dżem, ale zapomniałam o nim :)

Czy jeśli uwierzę w siebie, będą mocno pracować nad sobą, swoją techniką, zacznę snuć pozytywne scenariusze, pozbędę się tego złego głosiku, wszystko się ułoży, z egzaminu dostanę 5? Będę szczęśliwa?
Mam nadzieję.

Słonecznej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. jedno jest pewne- 5 z egzaminu nie zagwarantuje ci szczescia. Moze jakas dume, ale nie szczescie. To sa odrebne rzeczy i nawet nie proboj ich laczyc bo to sie zle konczy (;
    i mi ochoty na duszone jablka narobilas. Bogu dzieki ze mam kilka mocno dojrzalych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Mogę być z siebie jedynie dumna, że mi się udało. Dziękuje Ci :)

      Usuń
  2. kasza jaglana na słodko to jedna z moich ulubionych propozycji deserowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwa będziesz na pewno, jeśli uwierzysz w siebie na stałe, a nie tylko na chwilę, na czas występu... :)
    Cudnie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi smaka!:) I tak musisz zacząć myśleć pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale apetyczne śniadanko, mniaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowo, kolorowo i smacznie czyli tak jak lubię najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro dzien rozpoczynam jaglanką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z nimhe - 5 da Ci tylko dumę, ale szczęście może Ci zapewnić jedynie to, że w siebie nie zwątpiłaś i cały czas idziesz do przodu ;)
    Przekładaniec prawie jak parafait, czy jak to tam się nazywa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia na egzaminie, dasz radę i zaliczysz go usatysfakcjonowana i dumna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko, co kocham. ;) Narobiłaś mi ochoty na taką kaszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpowiedź brzmi tak ! : )
    i mam nadzieję, że odpowiedz na pytanie czy mogę prosić o takie śniadanko brzmi tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe