*71* Dorwałam!!! I...

22:41

...i miałam kompletny bałagan w głowie co przyrządzić na śniadanie. 
Za dużo pomysłów, przepisów  i powstało TO NIEFOTOGENICZNE ŚNIADANIE...
Zna ktoś jakiś ciekawy i sprawdzony przepis na rabarbar, aby jak najbardziej cieszyć się jego smakiem?

jabłko i rabarbar zapiekane pod waniliowymi płatkami owsianymi z migdałami

Wczoraj małe zwycięstwo osiągnęłam. W sumie nie jedno, a parę. Chociaż wewnętrzna walka cały czas trwa, mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. :)

Ostatni dzień majówki... Za szybko...
Słonecznej niedzieli!
Zuzu*

P.S.
A oprócz tego pytania o rabarbar, wie może też ktoś, gdzie mogę kupić naczynka do zapiekania? :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. jabłka i rabarbar to wyjątkowo udany duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł aby zapiec go z jabłkiem, ja do tej pory robiłam kompot z rabarbaru i truskawek, a potem te same owoce wykorzystałam do upieczenia drożdżówek, obie rzeczy były przepyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w rossmanie są naczynka :)
    niestety nie poradzę nic w sprawie rabarbaru bo w jego kwestii sama jestem na etapie poznawania się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam naczynko do zapiekania z rossmana i bardzo sobie chwale ;)

      Usuń
  4. Gratuluję tego małego zwycięstwa! :)
    Jak się człowiek dobrze bawi to mu czas zawsze szybciutko leci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naczynka i kokilki są w każdym większym supermarkecie:) A co do rabarbaru, to bardzo polecam np. karmelizowany w miodzie, albo mus rabarbarowy w połączeniu z truskawkami lub bananem(z truskawkami jest przepyszny!).

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem taki bałagan właśnie powoduje, że powstaje coś nietypowego i pysznego! :-) Twoje zapewne takie jest. Niestety sama nie umiem przyrządzać nic z rabarbaru ale kompot bardzo lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pepco są kokilki ;)
    Z rabarbarem Ci nie pomogę, bo jak dotąd jadłam go tylko w cieście :c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też dziś nie miałam pomysłu na rabarbar :D a naczynka kupilam na allegro, chyba taniej niz w sklepie : )
    straznie sie ciesze tym powiewem pozytywizmu u Ciebie!!! tak trzymać!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie najczęściej się robi placek z rabarbarem albo kompot. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko drożdżówki robiłam z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na rabarbar chętnie bym się skusiła o jabłkach nie wspomnę;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe