*74* Dalej smaże

23:43

Nie udały się. Znowu. Ale będę dalej próbować. Nauczę się smażyć naleśniki i koniec kropka.
Nauczę się też robić ładne zdjęcia.

karobowo-bananowe naleśniki z kaszy jaglanej z domowym masłem migdałowym i jabłkiem, oraz śliwką duszonymi w cynamonie

Ostatni wolny poranek. Chciałabym wykorzystać go jak najlepiej, ale matematyka sama się nie odrobi... Bierzemy się do roboty.

Maturzyści!!! Tak jak zawsze- POWODZENIA!!! Dzisiaj angielski, chyba najłatwiejszy.
Mocno trzymam kciuki! Połamania długopisów ;)

Udanego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Pamiętam jak swój egzamin z angielskiego-bułeczka z masłem, a tak się bałam :)
    Naleśniki wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. praktyka czyni mistrza :)
    powodzenia z matematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z matematyką! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angielski nie był zły! :) A za matmę u Ciebie kciukam teraz ja :)
    Smaż smaż, trening mistrza czyni przecież :D a jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje w porównaniu do moich dzisiejszych(które wylądowały w koszu), wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chętnie bym zjadła takiego naleśnika!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zdjęcia się podobają i ważne, że było co zjeść a nie wylądowały w koszu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Im więcej naleśników smażyć będziesz tym coraz lepsze z czasem ci będą wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość po prostu obłędnie pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko przychodzi z czasem ! Dobrze pamiętam moje początki z naleśnikowaniem , też nie były kolorowe :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktyka czyni mistrza ;) Chyba też muszę zacząć się uczyć smażyć porządne naleśniki...
    Mimo wszystko Twoje wyglądają bardzo dobrze, masz u mnie wielki plus za śliwki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Praktyka czyni mistrza i Ty o tym wiesz :] Ale jeśli chodzi o naleśniki, to równie ważna jest porządna patelnia :) Dla mnie te naleśniki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to już dziewczyny napisały, praktyka czyni mistrza, ale najbardziej i tak liczy się smak:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może po prostu to wina patelni, dobra patelnia do naleśników to prawie cały sukces :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie te nieudane naleśniki i brzydkie zdjęcie bo nie mogę się doszukać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naleśniki w takiej wersji -pycha;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe