*76* Pierwszy taki puddingowy poranek

20:49

Bałam się, że nie wyjdzie z miseczki i się rozwali. Niepotrzebnie.
Ale i tak o opinię powinnam pytać mistrzów porannych puddingów.

karobowo-waniliowy pudding z kaszy manny z truskawkami i bananem, podany z resztą truskawek, kiwi i migdałami

Próba kopii cudnego puddingu Ewy, lecz trochę zmodyfikowanego.

Przepis:
-4 łyżki kaszy manny
-1.5 szklanki płynów (mleko i woda 1:1)
-łyżeczka karobu
-banan
-truskawki
-wanilia
-słodzidło

Szklankę płynów zagotować, zmniejszyć ogień i wsypać kaszę, cały czas mieszając (nie może być grudek). Banan rozgnieść i dodać do manny cały czas mieszając. Dolać resztę płynów. Musi być gładka konsystencja. Dodać karob, wanilię i słodzidło, cały czas mieszając. Gdy zdjęłam z ognia, dodałam pokrojone truskawki i przełożyłam do miseczki. Kiedy przestygnie, włożyć na noc do lodówki. Rano wyłożyć na talerzyk i podawać z ulubionymi dodatkami.

Kiedyś perspektywa pójścia do szkoły napawała mnie optymizmem. Cieszyłam się, że będę się świetnie bawić z koleżankami itp. A teraz, gdy za niecałe 2 godziny będę już w niej, czuję tylko strach. Boję się osób z mojej klasy, tego co mówią, ich słów, które tak bardzo ranią i niszczą mnie. Nie ma nic przyjemnego w byciu obgadywaną, wyśmiewaną i poniżaną na każdym kroku. Zwłaszcza, że cały czas jest się samemu i w cieniu...

Na szczęście może uda mi dzisiaj skończyć lekcje o 11.25 lub 13.15 :)

Cały czas kciuki trzymane!
Słonecznego piąteczku!
Zuzu*

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Mnie początkowo nie wychodziły te puddingi, więc zaczęłam dodawać łyżeczkę budyniu i o wiele lepiej tężały :)
    Kochana, NIE WOLNO dawać się poniżać! Ceń siebie i wymagaj okazywania szacunku, więc jeśli widzisz, że ktoś tego nie robi-reaguj. Nie bój się, uwierz, że to na lepsze Ci wyjdzie. Dopóki się nie postawisz-będzie tak, jak do tej pory. Udowodnij, że jesteś silna! Jestem z Tobą, bo też w pewnym wieku miałam podobne problemy i wyszłam z nich tylko dzięki temu, że zaczęłam wymagać szacunku. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszedł ten pudding! :)
    Nie słuchaj ich! Przecież jesteś wspaniałą osobą, nie daj się poniżać, nie przejmuj się nimi. Uśmiechaj się dużo! Przesyłam duży uśmiech na początek! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O, i ja też dziś puddinguję :) Wersja z truskawkami musi być świetna!
    Kochana, głowa do góry, i pamiętaj, będzie tylko lepiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie jestem tym mistrzem puddingów, ale jak dla mnie to wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wyglądają :)
    Wiesz z doświadczenia wiem, że szare myszki są dużo bardziej wartościowe, a ci, którzy się wyśmiewają robią to poza takim zachowaniem nie mają co pokazać światu. Najważniejsze-bądź odważna, to im podetnie skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę jednak ciepłe śniadania, ale czasem nie ma to jak pudding z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudding wygląda świetnie. Kochana zdaje sobie sprawe z tego, że może być Ci ciężko ale ludzie bywają okrutni i nic na to nie poradzisz, świata nie zmienisz. Co gorsza tak będzie zawsze ale najważniejsze to wierzyć w siebie i nie zważać na to co mówią inni. Łatwiej jest wyśmiewać tych dobrych ludzi bo oni się nie postawią i rzadko walczą o swoje przez co stają się łatwym celem. Tacy ludzie są jednak bardziej wartościowi tak jak Ty i o tym należy pamiętać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama muszę zrobić taki pudding z manny!:)
    Hej, nie przejmuj się, to, że ktoś Cię poniża, najgorzej świadczy właśnie o nim i to on powinien czuć się źle, nie ty- ty możesz najwyżej mu współczuć, że zamiast zająć się swoim życiem skupia się na próbach niszczenia czyjegoś i na pewno nie stanie się dzięki temu bardziej wartościowy- za to ty możesz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dziś puddongów w blogosferze, muszę jakiś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pozwól by ktoś wmówił Ci, że jesteś gorsza, mniej warta, żeby ktoś rujnował Twoje życie, bo życia w strachu nie można nazwać szczęśliwym. Bądź pewna siebie i odetnij się od tych fałszywych osób, niech myślą i mówią, co chcą. to ich sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zjaadłabym taki pudding ! : )
    nie daj się ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam już takiego puddingu i nawet manny chyba nie mam w domu. Ale pamiętam, że kiedyś taki z truskawkami bardzo mi smakował :)
    A co do szkoły to jedynym sposobem będzie olewanie tych ludzi. Na pewno jest wiele osób spoza szkoły, którzy Cię lubię i rozumieją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ten pudding jest super!

    Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy i od razu bardzo udany :)
    Zapraszam na http://iwonka-bloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe