*77* Serniczki z "dżemikiem"

21:45

Na początku chcę podziękować za wszystkie słowa wsparcia pod wczorajszym wpisem. Wywołały one u mnie uśmiech na twarzy i pomogły spojrzeć na to wszystko inaczej. Naprawdę nie wiem, jak dziękować za każde pozostawione słowo. To coś pięknego, że tacy ludzie jak Wy są i starają się zawsze wesprzeć drugą osobę w potrzebie, pocieszyć ją i pomóc otrzeć gorzkie łzy.
Z całego serduszka dziękuje!!! Te słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą i na pewno zapamiętam je na długo :) :*

orzechowe serniczki z patelni z truskawkowym dżemem z nasion chia
Przepis:
-200g serka homogenizowanego
-jajko
-2 łyżki mąki owsianej
-łyżka masła orzechowego (dużo!)
-słodzidło
-niecała łyżeczka proszku do pieczenie
-wanilia

Wszystko składniki blendujemy razem ze sobą. Smażymy na dobrze natłuszczonej (olejek kokosowy) i nagrzanej patelni z obu stron pod przykryciem. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Dżemik z nasion chia- klik

Dzisiaj bardzo dużo rzeczy do zrobienia. Zero czasu na chwilę przyjemności.
Ale pomimo smutku, cierpienia, będę starać się uśmiechać.

Miłej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie dziękuj, tylko się stosuj do tych słów! :):*
    Serniczków z patelni, czy to z twarogu, czy z serka-nie jadłam nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ja takie serniczki, idealne na słodki początek weekendu :)
    Słonecznego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za pyszności. A ja jeszcze przed śniadaniem. Teraz mam ochotę na takie, chyba będę musiała się wziąć za te smakołyki. W dodatku w towarzystwie dżemiku muszą być wyśmienite. Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu. Megly

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas na przyjemności zawsze się znajdzie ;) super przepis i świetny dżem z truskawek i chia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mnie kusi ten dżemik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny przepis:) Może zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej wyglądają cudownie. Narobiłaś mi ochoty na dżemik, muszę sobie przywieźć od rodziców jakiś domowej roboty. :-) Też mam dużo pracy i zero wolnego czasu dla siebie. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Dżem z nasion chia? O mamo *.*
    Wczoraj nie było mnie u Ciebie, ale jestem dzisiaj. Więc chciałam tylko napisać, żebyś zawsze trzymała głowę wysoko. Ludzie ranią, ale musisz pamiętać, że jeśli to robią, po prostu nie są Ciebie godni. Bądź zawsze ponad nimi i pokazuj, jak bardzo potrafisz być silna. Bo ja jestem pewna, że potrafisz ♥
    Trzymaj się Zuzanko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dżem kusi mnie już od dłuższego czasu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się cieszę, że widzę coraz bardziej pozytywne posty tutaj : ) robisz postęp kochana ! :*
    a placuszka kradnę, choc dzis też jadłam :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe