*80* Bee zdjęcia...

21:00

Zabrali mi aparat... Zdjęcia są do bani...

daktylowa surowa kasza gryczana z awokado, truskawkami i kiwi podana z resztą kiwi i płatkami migdałowymi
Przepis:
-ok 60g kaszy gryczanej
-1/2 dojrzałego kiwi
-truskawki
-świeże daktyle (dowolna ilość)
-syrop klonowy
-kiwi

Kaszę na noc zalewamy wodą. Rano płuczemy i blendujemy z resztą składników. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Przed wczorajszą wizytą u lekarza panikowałam. Ale okazało się, że niepotrzebnie. Jeszcze tylko jedno badanie i mam nadzieję, że ta ''terapia'' pomoże i wróci.
Serduszko aż boli, gdy za oknem takie piękne słoneczko, a ja muszę siedzieć w szkole...
Dziękuje za wszystkie słowa wsparcia. Nie wiem, co ja bym bez Was zrobiła :)

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Co w tym zdjęciu jest nie tak ;)? Ladne, schludne, mi się podoba! Miłego dnia :) znam ten ból, że tak ciepło a trzeba się męczyć w szkole. Na szczęście mam już to za sobą haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również-nie widzę powodu do narzekań, Kochana! :)
      Bardzo się cieszę, że dobrze poszło :):*

      Usuń
    2. Jest dobrze ! A taki kremik chętnie bym zjadła, chociaż gryka rano nie należy do moich ulubienic :)

      Usuń
  2. Co w tym zdjęciu jest nie tak ;)? Ladne, schludne, mi się podoba! Miłego dnia :) znam ten ból, że tak ciepło a trzeba się męczyć w szkole. Na szczęście mam już to za sobą haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaszy gryczanej na słodko nie jadłam, bardzo apetyczne śniadanie, muszę je zrobić:)
    W szkole, albo w pracy, oj męczę się:)
    Dobrze,że u lekarza było ok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nie ma co się doszukiwać negatywów, bo zdjęcie wcale nie jest złe! No i narobiłaś mi ochoty na surową gryczankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanko pięknie podane, wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile bym dała za takie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyglądają bardzo dobrze, a śniadanie fenomenalne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. high five! Mi też zabrali aparat haha! A zdjęcie mi się podoba, a zwłaszcza kolor gryczanki!

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Bee zdjęcia' w sensie, że 'pszczółkowe zdjęcia'? ;P
    Mi się bardzo podoba Twoja gryczanka. ;)
    Cieszę się, że u lekarza było ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie jest super!
    pysznie!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe