*81* Wegańska zupka mleczna

21:32

Zupę mleczną to chyba w przedszkolu się jadło... Pamiętacie?

wegańska zupa mleczna z truskawkami, domowym masłem migdałowym i cynamonem; koktajl banan-truskawki

Przepis:
-3 łyżki płatków owsianych
-ok. 2 łyżek płatków jaglanych
-łyżeczka mielonego siemienia lnianego
-300 ml wody
-100 ml mleka sojowego
-szczypta soli
-łyżka syropu klonowego
-cynamon

Płatki wraz z siemieniem, cynamonem i solą zalewam wrzątkiem (300ml). Gotujemy aż zgęstnieje. Zalewamy mlekiem, dodajemy syrop klonowy i przekładamy do miseczki. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Znowu się kłócimy. Wydaje się jej, że wie co siedzi w mojej głowie i zna moje myśli. A już było dobrze. Mamo, proszę Cię, przestań...

Dzisiaj długi dzień. Wieczorem czeka na mnie ''Jezioro Łabędzie'' w Teatrze do zatańczenia... Szczerze, to nie mam siły, ale spinam cztery litery i biorę się do pracy. W końcu za 15 dni egzamin z tańca klasycznego!!!

Słoneczka wszystkim!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja zupę mleczną raczej z zacierką kojarzę w środku, uwielbiałam to! :D
    Do wieczora mnóstwo czasu, kumuluj siły :) Trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki, na pewno wypadniesz świetnie, a śniadanko jak zwykle - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mocno trzymam kciuki:)
    Uwielbiam wszystkie zupy mleczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zupka mleczka to zacierki albo z makaronem, tak ją kojarzę :) teraz to owsiane i jaglane, najlepiej :)
    powodzenia, dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kłótnie z rodzicami, szczególnie na takim etapie są naturalne, więc pozostaje mi tylko życzyć Ci dużo siły ;)
    I mocno trzymam kciuki, wierzę w Ciebie ♥
    A zupki mlecznej nie jadłam NIGDY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zupy mleczne. Właściwie to samo mleko uwielbiam i zjem wszystko co na nim zrobione... czy to ryż, płatki owsiane, makaron czy kasza. :D
    Powodzenia słońce, trzymam za Ciebie kciuki! Zazdroszczę tego tańca tak bardzo. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziecka kocham zupy mleczne, czasem Mama mi zrobi taką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie zrobić taka zupkę w weekend na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym zobaczyć jak tańczysz :) nabrałam ochoty na truskawy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezioro Łabędzie, uwielbiam! <3
    Mam nadzieję, że dobrze poszło!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe