*85* Do roboty!

21:40

Wczoraj znowu nie miałam zbyt dużo czasu... Za dużo obowiązków. Dlatego przepraszam za nieobecność u Was... Nadrobię :)
Jakie to było pyszne...

cynamonowy pudding chia bananowo-mangowy podany z kiwi i nerkowcami

Dzisiaj bardzo ciężki dzień przede mną... O 8.00 mam badania krwi, od których zależeć będzie, jakie leki hormonalne będę brać. W szkole sprawdzian z historii i biologii. 3 godziny lekcyjne tańca klasycznego...
Boję się, że sobie nie poradzę. Ale z całych sił będę się strać, aby był to udany dzień!
Mogę prosić o jakieś kciuki? :)

Udanego tygodnia!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Też będę miała ciężki dzień, więc zaciskam kciuki za nas obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki mocno! Uśmiech na usta i lecisz z poniedziałkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, i przesyłam moją historyczną wiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kciuki masz, więc liczę, że wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzisz sobie poradzisz! Kciuki trzymamy więc nie może się nie udać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że sobie poradzisz, nie ma innej opcji :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. i nerkowce to "wisienka na torcie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kciuki masz ode mnie zawsze, nawet, jeśli o tym nie napiszę ;)
    Eh leki...Mam nadzieję, że dzięki nim wszystko wróci do normy ♥
    Moje ukochane mango *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pudding wciąż przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham puddingi chia, to już dla mnie jedne z najlepszych śniadań!:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe