*89* Lody!

21:43

Dzisiaj wzięło mnie na lody i nic na to nie poradzę :)

lody awokado-banan-truskawki z grantem

Dlaczego uczę się na błędach popełnianych w kuchnia, a nie mogę zapamiętać tych popełnianych w normalnym życiu? Głupie i nieracjonalne, prawda?

Kolejny weekend wyjęty z życiorysu. Ale staram się nie narzekać, bo nie każdy ma szansę tańczyć w "Romeo i Julii". Kocham balet, więc będę czerpać jak najwięcej z dzisiejszego i jutrzejszego spektaklu.
Ale zostaje jeszcze nauka i egzamin... Trzeba się porozciągać.

Miłej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Moje ciało tez domaga się porządnego rozciągania... miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ciało tez domaga się porządnego rozciągania... miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo na życie niestety nie ma jednego, sprawdzonego przepisu.. ;)
    jak nachodzi ochota na lody to nie ma przebacz-trzeba ją zaspokoić i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zrobię podobne na 2 śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też dziś był granat - mniam. ^^
    Każdy popełnia błędy, głowa do góry. Nie da się być idealnym w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne lody. Nabrałam ochoty na granata! :)
    Życie, niestety, trudniejsze jest niż kucharzenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj tak zimno, że na lody to nie mogę patrzeć xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czasem będzie lepiej, uwierz. Najważniejsze to się nie poddawać i walczyć do samego końca - tak, jak w kuchni :)
    Życzę Ci w takim razie połamania nóg :* Daj znać, jak poszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie Ci wyszły te lody!
    Też muszę się porozciągać ;)
    Udanego występu!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody wyszły niesamowicie, ten granat niczym wisienka na torcie. :D
    Romeo i Julia, uwielbiam i zazdroszczę! Będzie dobrze, daj znać jak poszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju! Jak ja kocham takie lody! Szkoda, że jest tak zimno. :<
    Życie jest bardziej skomplikowane i nie ma na nie przepisu, a na posiłki to już są przepisy. Ale nauczysz się na błędach, zobaczysz :*
    Romeo i Julia? Ale super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lody ♥ Jak ja dawno ich nie jadłam! Lato minie, a ja skończę na kilku pucharkach :D
    Nie jesteś niestety jedyna, ja potrafię popełniać jeden błąd w nieskończoność, ale chyba tak już jest w życiu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe lody! Dawno już nie jadłam, przypuszczam, że ostatni raz w wakacje... :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe