*93* Nerwy już są...

21:17

Moja wczorajsza nieobecność u Was spowodowana była trzygodzinnym przyszywaniem troczków i gumek do point oraz baletek...
Obawiam się, że dzisiaj także mnie tu zabraknie, ponieważ moje myśli będzie zaprzątać jutrzejszy dzień. Przede wszystkim muszę się WYSPAĆ I ZRELAKSOWAĆ, co w moim przypadku jest niemożliwe.
Nie ukrywam, że już się bardzo denerwuje i brzuszek boli mnie ze stresu, ale staram się myśleć pozytywnie i nie wyobrażać sobie najgorszych scenariuszy.
Będę się strać z całych sił :)

krem  kakaowy z płatków ryżowych z truskawkami, szpinakiem i papają podane z resztą truskawek i domową granolą

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. I znowu tak zapełniona miseczka, że na nawet płatków nie widać! Tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, a Ty się nie stresuj, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;) Po takim magicznym śniadaniu na pewno wszystko pójdzie po Twojej myśli; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;) Po takim magicznym śniadaniu na pewno wszystko pójdzie po Twojej myśli; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kciuki masz, nie stresuj się, wypocznij :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki trzymam ale kochana najważniejsze to SPOKÓJ i pozytywne myślenie! Wyśpij się porządnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja znam ten bolący ze stresu brzuch...
    Trzymam kciuki, jak zawsze ;) Odpocznij, wyśpij się i jutro daj z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki! Jestem pewna, że sobie poradzisz. Uwierz w siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. te płatki super, po takim śniadaniu dzień na pewno był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śniadanie wygląda pysznie , trzymam kciuki - wszystko będzie ok !
    nominowałam Cię do LBA, zapraszam do zabawy : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sniadanie, powodzenia zycze!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe