*94* To DZIŚ!!!

21:10

Nie wierzę, że to już dziś... Za szybko.
Dzisiaj stanę przed komisją i zatańczę lekcje tańca klasycznego.
Boję się, ale staram się nie potrzebnie denerwować- to tylko może zaszkodzić
Będzie dobre, wykonasz wszystko dobrze- wmawiam sobie.
Pokażesz wszystkim, że jesteś zdolna, odważna, silna i dobra.
Nie mam pojęcia jakiej oceny mogę się spodziewać...
Mam tylko nadzieję, że to mnie nie załamie, tak jak w zeszłym roku. 
Zobaczymy co z tego będzie...

Błagam o kciuki o godzinie 11.30.

nektarynkowo-bananowy krem z kaszy manny z truskawkami i domowym masłem  orzechowym


"Każdy Taniec jest odkryciem nas samych. 
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała; czasem zabawy , czasem bólu. 

Kiedy tancerz tańczy ziemia pod nim jest święta."
Martha Graham 



Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wierzymy w ciebie i już trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;) Krem wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;) Krem wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolor tego kremu!
    Dasz radę kochana, najważniejsze to pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myśl pozytywnie, uwierz w siebie i daj z siebie wszystko! wierzę, że dasz radę! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest godzina 11:23, zaczynam więc ściskać kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki najmocniej jak się da!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewna, że dałaś z siebie wszystko :* Koniecznie pochwal się jak Ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszne śniadanie!! i mam nadzieję, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale sniadanie, niesamowity kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe