*96* Rabarbar w placuszku + LBA

22:28

Ostatnio ktoś powiedział, że sezon rabarbarowy się kończy, a ja jeszcze nie spróbowałam placków rabarbarowych.


karobowo-bananowe placki z rabarbarem zjedzone z resztą banana i truskawkami




Wczorajszy egzamin zawaliłam w 100%... 4+ to nie jest dobra ocena. Starałam się jak mogłam, ale nie wystarczająco... A jakie były do mnie uwagi- tańczy piękna, zdolna dziewczyna, wykonująca wszystko perfekcyjnie, ale znikająca wśród innych, przez swoją nieśmiałość... Dlatego taka ocena...
Jest mi bardzo przykro...

Ale na pocieszenie bawię się w Liebster Blog Award :)

  "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Darii 
1. Co daje Ci blog? 
Możliwość poznania wspaniałych ludzi, którzy na każdym kroku okazują mi wsparcie, przyprowadzają do porządku, rozumieją mnie oraz pomaga pozbyć się tego ''strachu''.
2. Jaka jest Twoja największa słabość?
Jeśli chodzi o jedzenie to wszelkie owoce- maliny, truskawki, pomarańcze, mandarynki, jabłka, gruszki <3
A jeśli chodzi o taką ''moją'' słabość to chyba mój brak pewności siebie i nieumiejętność odpsykowania i powiedzenia ''nie'', gdy jest to potrzebne.
3. Twoje największe odkrycie kulinarne (produkt, danie)?
Trudne pytanie... Chyba wszelkie warzywa i inne owoce, o których mówiłam, że są nie dobre, a nawet nie spróbowałam (głupia ja- zmarnować tyle lat)
4. Jaką największą walkę w życiu stoczyłeś?
W sumie toczę ją cały czas, sama ze sobą, ze swoimi słabościami, mnóstwem wad 
5. Co napawa Cię największą dumą?
Kolejne trudne pytanie, ale myślę, że możliwość pomocy moim najbliższym, którzy są dla mnie najważniejsi na świecie.
6. Gdzie widzisz siebie za kilka najbliższych lat?
Moim marzeniem jest (chyba) praca w zespole baletowym 
7. Czego najczęściej szukasz w blogosferze (motywacji, pomysłów itp.)?
Znalazłam tu bardzo dużo osób, które swoją postawą stały się dla mnie wzorem do naśladowania oraz inspiracji, aby urozmaić swoje śniadanka
8. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Taniec!
9. Jaką piosenką, Twoim zdaniem, najlepiej zacząć dzień?
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to TO - Bruno Mars ''Marry You''
10. Co ma w Twoim życiu największe znaczenie?
Szczęście moich najbliższych.
11. Co miłego Ci się dziś przydarzyło? :)
Od rana nic specjalnego (może tylko to, że placuszki wyszły)

Pytania od Kiki
1. Ulubione połączenie smakowe?
Ciężko wybrać jedno: banan i czekolada, banan i kokos, banan i truskawki, banan i maliny, jabłko z cynamonem (!!!)
2. Co Ci poprawia humor?
Wasze komentarze ! :*
3. Co w sobie lubisz najbardziej?
Aktualnie nie widzą w sobie nic, ale może moje zielone oczy i ich ciemna oprawa
4. Twój największy kulinarny niewypał? ;P
Trzy razy podrząd, jednego dnia, naleśniki, które smażyłam  wylądowały w koszu; chciałam zrobić raz placuszki ze śliwkami, ale zrobiła się z tego taka glajda na patelni...
5. Jakiego produktu/dania chciałabyś spróbować najbardziej?
Takiego dojrzałego, świeżo zerwanego z drzewa banan <3
6. Jak wyglądałby Twój idealny poranek?
Budzę się wyspana, wypoczęta, rozluźniona, pamiętam mój sen, wchodzę do kuchni, a moja Mama wita mnie z ogromny uśmiechem na twarzy, potem całą rodzinka jemy wspólne śniadanie, rozmawiamy, planujemy i dużo się śmiejemy. Może oprócz tego początku, tak jest co tydzień w niedzielę :)
7. Owoce czy warzywa?
Oczywiście, że OWOCE <3
8. Dlaczego założyłaś bloga?
Przedtem dużo po kryjomu przeglądałam różne blogi i tak naprawdę to siostra mnie do tego nakłoniła, stwierdzając, że to będzie moja terapia i mi pomoże.
9. Masz już jakieś plany wakacyjne?
Chciałam iść do racy, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie... Rodzice wspominali o Gruzji :)
10. Jaki posiłek/produkt kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Kogiel-mogiel, banan pokrojony  w plasterki  <3 <3 <3 
11. Co chciałabyś osiągnąć w tym roku?
Dużo rzeczy, nawet zrobiłam listę. Ale przede wszystkim zmienić się, byś szczęśliwą  i spełnić swoje marzenia

1. Owsianka czy jaglanka?
Owsianka pierwsza podbiła moje serce <3
2. Placki czy omlet?
Za rzadko jem omlety, aby to stwierdzić ;P
3. Twoje poranne przyzwyczajenia
Wstaję o 5, piję szklankę wody z cytryną lub jem grejpfruta, rozciągam się, robię śniadanko i je celebruje, w międzyczasie, jeśli to konieczne, powtarzając do szkoły
4. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 16 lutego tego roku :)
5. Co jest Twoją największą zaletą?
Może pracowitość ?
6. Gdzie widzisz siebie za 5lat?
Ciężko mi teraz wybiegać aż tak daleko w przyszłość, ale pewnie w jakimś zespole baletowym lub na studiach.
7. Gdybyś mogła spędzić wakacje wszędzie, gdzie byś chciała, które miejsce byś wybrała?
Nowa Zelandia, Indie, Marsylia <3
8. Twoje największe marzenie
Bardzo chciałabym zostać doceniona w szkole i zdać ją z najlepszymi ocenami
9. 3 słowa, które Cię opisują
Ale negatywnie, czy pozytywnie? Negatywnie- histeryczka, wycofana, ta inna (odludek); pozytywnie- pracowita, ambitna, pomocna
10. piosenka, której nigdy nie będziesz miała dość
Jest dużo takich piosenek, ale przeglądając moją listę odtwarzania na pierwszym miejscu jest Lana Del Rey ''Fucked My Way Up To The Top" klik
11. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa
Jak byłyśmy małe w nocy razem z siostrą przychodziłyśmy do rodziców do łóżka i rano wszyscy się budziliśmy, leżeliśmy w tym łóżku śmiejąc się i przytulając...:)

Nominuję: Ewę, Agnieszkę,  Vela, Darię, , Maję, nimhe i, Anię, Magda Lena, Pam , Natalie, natalia.190, julu$, Patrycja K, Iwus

Moje pytania:
1. Ile masz par butów?
2.Ulubiona postać literacka
3.Na co ostatnio poszłaś/poszedłeś do kina?
4.Jakie jest Twoje największe marzenie?
5.Czego nigdy nie spróbujesz?
6.Co ma dla Ciebie największą wartość?
7.Bez czego nie mogłabyś/mógłbyś żyć?
8. Jaki jest Twój kolor odzwierciedlający Twoją duszę?
9.Najlepszym lekarstwem na smutek jest...
10. Czy istnieję coś takiego jak prawdziwa miłość i przyjaźń?
11.Twoje największe dziwactwo 
:)

Dotrwałam! Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Słonecznej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Mi się jeszcze nie udało dorwać rabarbaru :(
    No i dziękuję za nominację :)
    P.S: +4 to świetny wynik, nie próbuj mi się siebie obwiniać!

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę Cię! nie przejmuj się 4+ bo to nie wydaje się być normalne...! halo, głowa do góry! jesteś tam? :) uśmiech! jeszcze tyle ocen przed Tobą, a ty chcesz skończyć na tym, że załamujesz się, bo dostałaś cztery+ a nie pięć?! no way. nawet o tym nie myśl i odgoń od siebie wszelkie złe myśli - jesteś wielka, dałaś radę, zatańczyłaś najlepiej jak mogłaś... tylko UWIERZ W SIEBIE,a pójdzie Ci jeszcze lepiej :) i pamiętaj, nikt nie jest idealny i szkoda zdrowia na to :)
    dzięki za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i taka porządna dawka truskawek to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. TRUSKAWKOWA REWELACJA, aaaż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słysząc takie uwagi od komisji nie pozostaje Ci nic innego jak zdać sobie sprawę jak bardzo duży masz talent i uwierzyć w siebie ;)
    Też dziś jadłam placki z rabarbarem ;) A co do LBA to fajnie dowiedzieć się o Tobie tylu ciekawych rzeczy i dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te placuszki. Jeszcze nigdy ich nie robiłam, a już wielokrotnie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu przepraszam, że może powiem coś co może zaboleć, ale mam nadzieję, że może da Ci trochę do myślenia.
    Sama mam problem z własną akceptacją i tak jak ty, jestem perfekcjonistką i wiem jedno - nieważne ile osiągnę i ile pochwał związanych z tym dostanę, to nic nie zmieni. Cytujesz słowa komisji, w których jesteś chwalona i dodajesz swój pesymistyczny komentarz, żeby inni ludzie powiedzieli Ci, żebyś uwierzyła w siebie i, że jesteś cudowna? Jesteś spragniona pochwał innych ludzi i docenienia. Pochwały ludzi nie sprawią, że magicznie zaczniesz wierzyć w siebie. W życiu widzisz tylko cele, nie widzisz tego, ile już osiągnęłaś. Poczytaj trochę o perfekcjonizmie i wyluzuj, bo wypruwanie całego wolnego czasu na szkołę, to nie jest życie - to jest wegetacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. To wspaniały wynik! Powinnaś być z siebie dumna! Mam to samo, zawsze chcę więcej i więcej i jak nie uda mi się być najlepszą to mam do siebie wyrzuty i czuje się zupełnie bezwartościowa. Jestem zbyt ambitna ale wiem, że muszę to zmienić. Nie ma bowiem ludzi idealnych! Uwierz w siebie kochana proszę Cię. Dziękuję pięknie za nominację, bardzo mi miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. heej marudo :* 4+ to super , wiec prosze mi tu nie narzekac tylko głowa do gory ! i wtedy będzie 5 : ) dziekuje za odp na pytania, i powtorze to co zawsze - nie bądź dla siebie taka surowa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 4+ to bardzo dobra ocena! Z jednej strony uwagi oceniających utwierdzają Cię w tym, że jesteś uzdolniona - a z drugiej mobilizują do dalszej pracy. I właśnie o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. 4+ to dobra ocena, naprawdę! Poza tym co liczy się dla Ciebie najbardziej? Oceny czy szczęście? Zamiast użalać się, uśmiechnij się do tej oceny i ciesz się! Wiem, że nie jest łatwo, ale wierzę, że dasz radę! I jeszcze jedno: Nie oceniaj siebie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację, odpowiem na dniach! :) A co do końca sezonu rabarbarowego, to nieźle mnie zmartwiłaś, bo też nie użyłam go jeszcze do śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej wiary w siebie słoneczko, może mieli odrobinę racji? Uwierz w siebie, jesteś jedyna i niepowtarzalna, oryginalna, uwierz w to :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzisz, sama sobie potrafisz odpowiedzieć na pytanie, że Twoją słabością jest brak pewności siebie i niestety - inni też to widzą. Musisz zacząć w siebie wierzyć Zuzanko, zobaczyć swoje zalety i swój talent! W ten sposób każdy to dostrzeże i Twoje życie będzie o wiele łatwiejsze, naprawdę ;) Głowa do góry, +4 to dobra ocena i na pewno nie oznacza, że coś zawaliłaś, wręcz przeciwnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację :D
    Słonko, masz teraz dwa wyjścia. Albo się załamać, albo pracować nad wiarą w siebie. Ja trzymam kciuki za to drugie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odpowiedź na nominację! ;*
    Haha, czyżbyś miała fazę na banany? ;P
    Gratuluję oceny! Wiedziałam, że świetnie sobie poradzisz! I nie próbuj nawet myśleć, że to była Twoja porażka ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe