*97* Brzuszek boli, bo truskawki

21:51

Przegrałam z truskawkami.... Boli mnie brzuszek... Za dużo ich pochłonęłam. Ale w sumie cały rok na nie czekałam, a jak się kocha to się je :)

kokosowo-borówkowy budyń z kaszy manny z lodami bananowo-rababrbarowymi-truskawkowymi z podane z domową granolą
Przepis:
-ok.200 ml wody
-2-3 łyżki kaszy manny
-125g borówek/ jagód
-mleczko kokosowe (ja dałam ok. 5 niecałych łyżek)
-ew. słodzidło

Kaszę ugotować na wodzie. Dodać mleczko kokosowe i borówki/jagody i wszystko dokładnie zblendować. Odstawić, aż przestygnie i zgęstnieje.

Lody- zblendowałam mrożonego banan i truskawki z uprzednio duszonym rabarbarem z truskawkami (na łyżce syropu klonowego).

Wczoraj przesadziłam. 4+ to na prawdę dobra ocena, a ja głupia użalałam się nad sobą. Bardzo dużo dały mi do myślenia Wasze komentarze, a w szczególności ten od anonima. Bardzo za niego dziękuję.
Po prostu ciężko pogodzić mi się z myślą, że jest tak jak jest, a nie inaczej. Że znowu okazałam swoją słabość. Tkwię w jakimś okręgu, które na swojej długości ma powyznaczane punkty. W jednym jestem szczęśliwa, uśmiechnięta, a w innym załamana, smutna... I tak krążę, krążę i nie mogę się z niego wydostać...
A dzisiaj nie mam niedzieli. Na 14 muszę pojechać do szkoły, a nie ukrywam, że jestem wykończona...
Ale uśmiecham się do słoneczka, które świecie już od 4.30 (wiem, bo od tej godziny już nie śpię :P). Mam jednak nadzieję, że pomimo tej próby, spędzę ten dzień w miłej i rodzinnej atmosferze :)

Miłej niedzieli!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jak tylko załatwisz wszystko, co jest do załatwienia, koniecznie znajdź czas na odpoczynek. Musisz się zregenerować bo dłużej tak nie pociągniesz. Pamiętaj, że jesteśmy tylko ludźmi i każdy ma swoje słabości.
    Śliczne kolorki dzisiaj w śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z każdym słowem co napisała wyżej Agata. Koniecznie pamiętaj o odpoczynku. Ja zapomniałam i teraz leżę chora w łóżku, zamiast korzystać z ładnej pogody :<

      Usuń
    2. Popieram! Ja tak samo, zachodziłam swoje zmęczenie, podpierałam się nosem i mimo, że organizm dawał znaki uparcie rwałam się do pracy a teraz co? drugi tydzien nie mogę wychodzić z domu ;c

      Usuń
  2. Ja truskawki mogłabym jeść cały czas, a Twoje śniadanie wygląda bardzo pysznie, choć ja chyba te lody zjadłabym oddzielnie od budyniu :P
    Życzę Ci udanego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się czasem poświęcić haha:P
    4+ to GENIALNA ocena! Dobrze, że już sobie to przetłumaczyłaś.. :):* Życzę, żebyś znalazła dzisiaj chwilę na wytchnienie i regenerację sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem bardzo zmęczona ale musimy dawać radę! :-) Jeszcze raz gratuluje pięknej oceny, dobrze że zrozumiałaś to wreszcie! :-) Życzę cudownej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nie w kategorii 'ni z gruszki, ni z pietruszki', ale dodam coś od siebie. Życie jest zbyt krótkie, żeby zabijać się od środka poczuciem porażki czy wyrzutami względem siebie - tym bardziej, kiedy osiągnęło się tyle, co Ty. Weź sobie do serca te słowa, ze jesteś piękna, utalentowana i pracowita - zamień je w sukces. Też byłam kiedyś wycofana i poniekąd dalej jestem, bo to siedzi gdzieś głęboko w człowieku, ale zbierając się na odwagę raz czy dwa robisz ogromny krok do przodu, bo później boisz się już mniej. Uzbrój się w uśmiech, a to, czego brakuje Ci do szczęścia przyjdzie samo. A +4 boli tylko na początku :) oby motywacja nigdy Cię nie opuściła!
    Ps: dzięki za ten entuzjazm odnośnie moich rysunków ;) jak dobrze poszukasz to znajdziesz całą resztę, którą wstawiałam ;D i przepraszam za moje rzadkie komentarze, kiedyś to nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat nie jadłam kaszy manny, czas to zmienić :). Twoje danie wygląda pięknie, zdolna dziewczyna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor śniadania! :)
    Dobrze, że zrozumiałaś! Trzymam kciuki za wewnętrzną przemianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszne, lekkie i słodkie zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Budyń magiczny *.* Kocham te kolory ♥
    A słabości są po to, żeby je pokonywać! Dobrze, że to zrozumiałaś, teraz czas je zwalczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe