*101* Tropikalne smaki na początek

22:50

Zdecydowanie  najlepsze lody, jakie do tej pory jadłam! Idealne, aby miło zacząć długi weekend.

lody banan-ananas-mango-wiórki kokosowe podane z kiwi i wiórkami kokosowymi

no i oczywiście truskawki

Tyle czekałam na te cztery dni i w końcu się doczekałam.
Zmęczenie zrobiło swoje. Nie czuję się za dobrze, leci mi z nosa, gardło boli (a na śniadanie jem lody). Chciałam się wyspać, ale coś nie wyszło... Wczoraj po powrocie do domu byłam wykończona, głowa mnie bolała.
Nie jest za dobrze, ale wciągu tych czterech dni mam zamiar się zregenerować, odpocząć, nabrać sił, bo w końcu to półmetek roku szkolnego. Jeszcze muszę zdać fizykę z całego roku na 5, zaliczyć przegląd z tańca współczesnego i charakterystycznego i koniec!
Słoneczko od rana świeci, pogoda zapowiada się cudna, więc odpoczywamy i cieszymy się czasem wolnym :)

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. wypocznij porządnie :) a lody na dzień dobry, mimo bólu gardła, są zawsze dobrym pomysłem haha :D zdrówka życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody najlepszą kuracją! :D No i wypocznij porządnie, należy Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i miałam racje. Mówiłam, że życie na tak wysokich obrotach dobrze się nie skończy. Miałam tak samo. Teraz przez te 4 dni masz porządnie wypocząć i o siebie zadbać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz czerwone te truskawki! Pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę Ci miłego odpoczynku ;)
    Lody wyglądają cudnie i zaraz podobne zrobię na 2 śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało zostało, potem przyjdzie czas na zasłużony odpoczynek! :-) Będzie dobrze, a lody wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Duża micha lodów - śniadanie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tańcem na bank sobie poradzisz, dlatego kciuki będę trzymać za fizykę ;)
    Loooody, uwielbiam lody!

    OdpowiedzUsuń
  9. lody za mną chodzą od kilku dobrych dni : ) Teraz tym bardziej !

    OdpowiedzUsuń
  10. Miseczka absolutnie idealna *.* Kocham takie smaki w mrożonej wersji <3
    Dużo zdrówka życzę! ;* Uważaj na siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lody podobno uodparniają ;)
    Trzymam kciuki za to zdawanie, na pewno sobie poradzisz!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe