*104* Znowu lody?

22:17

Tak znowu lody. Ale co poradzę na to, że kocham je całym sercem? Nawet jeśli po nich jest mi bardzo zimno.

lody- truskawka-banan-ananas podane z truskawkami i granatem


Wczorajszy dzień mogę ze spokojem zaliczyć do tych najlepszych. Może oprócz porannej, małej katastrofy i późniejszych bezsensownych dyskusji...
Chociaż cały czas wyrzuty i złe myśli krążą...

Ktoś mi powie o co chodzi z tym wiatrem? Gdzie jest Słońce?
Ostatni dzień wolności...
Miłej niedzieli!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Coraz słodsze te Twoje lody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnej niedzieli:)
    Dobrych lodów nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatni dzień wolności :(
    A Twoje lody wyglądają bardzo smacznie - uwielbiam połączenie bananów z truskawkami, a następnym razem (może nawet dzisiaj) dodam ananasa :) I mi też zawsze zimno po ich zjedzeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. och... te wspaniałe truskawy! ich nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lody! Super post i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja podania :) Muszę zakupić granaty bo już tak dawno ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie obłędne te lody! Proszę, podziel się!! ;)
    U mnie wczoraj były bananowo-ananasowe, ale Twoje jeszcze z truskawkami smakowały pewnie nawet lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcinaj te lody, wcinaj, bo boskie są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zero wyrzutów słońce, cieszymy się życiem!
    U mnie piękna pogoda zarówno wczoraj jak i dziś i aż szkoda nie korzystać. :-)
    Miłej, spokojniej niedzieli życzę, a lody fenomenalne. Nie dziwię się, że ,,znowu" są na Twoim talerzu. Też bym wcinała je bez przerwy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porywam te lody, bo u mnie słoneczko i upał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrzucaj te wyrzuty, no już! Masz o siebie dbać i wyluzować kiedy mnie nie będzie ;)!
    Lody idealne, tak po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe