*106* Surowa rabarbarka

20:48

Musiałam zrobić tą gryczankę, po prostu musiałam.
A Darii dziękuje za wymyślenie takiego cuda :*

surowy cynamonowy krem gryczany z rabarbaru, banana i daktyli, podany z truskawkami, orzechami włoskimi i cynamonem

Przesadzam i to bardzo... Musze się otrząsnąć. Muszę znowu zacząć patrzeć na wszystko pozytywnie i zacząć lubić siebie. Muszę być bardziej pewna siebie.
Już więcej nie powiem o sobie, że jestem beznadziejna.
Już więcej nie będę robić problemów tak, gdzie ich nie ma.

Dzisiaj będę odpytywana z całego roku z fizyki na 5... Boję się, że czegoś zapomnę i nie dam rady... I jeszcze zliczenie z tańca jazzowego i charakterystycznego... Za dużo.
Mogę prosić o kciuki? :)

Przez ten deszcz za oknem, jakoś mi tak smutno... Ale i tak dziś postaram się, uśmiechnąć do siebie :)

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

13 komentarze

  1. U mnie za oknem też szaro, ale w duchu powoli rodzi się jakaś radość :)
    Ja w czwartek mam spr. z całego roku, wiem co to za ból, także trzymam kciuki! :)
    Uśmiechaj się, uśmiechaj - to nic nie kosztuje ;)
    Co do teatru - chcę wybrać się do muzycznego na: Evita oraz Jekyll&Hyde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, walcz o dobre stopnie :) A gryczanka z rabarbarem musiała być pyszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierz w siebie i na pewno pójdzie Ci świetnie, a ja dodatkowo zaciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki:)
    Ale fajne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta gryczanka jest zdecydowanie wyjątkowa!
    nie myśl negatywnie, na pewno dasz sobie radę, więcej wiary w siebie! :)
    mój nowy adres: www.anappleaday.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana włączamy pozytywne myślenie i wiarę w siebie! Już już! :*
    Rabarbarka, jaka cudowna nazwa! :D Od razu aż bardziej chce się zjeść. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładaj na nos różowe okulary! To rozkaz! ;) ;*
    Powodzenia!
    A co do gryczanki- mam jakieś dziwne obawy przed surową kaszą. Warto zaryzykować i spróbować? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna miseczka pełna smakowitości. Kciuki z całą pewnością dostaniesz, fizyku!

    OdpowiedzUsuń
  9. gryka z orzechami włoskimi to jedno z moich ulubionych połączeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre postanowienia, trzymam za słowo ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pytaj czy możesz - wyciągaj ręce do życia i po prostu bierz czego pragniesz :) oby ta motywacja do zmian została z Tobą na zawsze, kciuki trzymam teraz i na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda. Od razu rzuca się w oczy, że to kopalnia energii :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe