*107* Nasionka w słoiczku

21:17

Nasiona chia- takie małe cudeńka, a ile radości sprawiają. Uwielbiam tą konsystencję.

melonowo-bananowe nasiona chia z truskawkami, nerkowcami i wiórkami kokosowymi, podane z truskawkami

Fizyka zdana na 5! Warto było poświęcić czas w długi weekend na naukę.
Jeszcze tylko poprawka z sprawdzianu z funkcji kwadratowej.

Dzisiaj, jak i jutro rano zabraknie mnie u Was i tutaj, ponieważ moja szkoła organizuje nocowanie w szkole. Na początku nie chciałam iść, ale po namowie koleżanek zdecydowałam się pójść. Mam nadzieję, że będzie fajnie.
Chociaż pojawiły się duże obawy w związku z nocką... Czegoś się boję?

Słoneczko wróciło!
Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Gratuluję 5 ;)
    A takie cuda z chia także uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kombinacja smaków:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... chia z takimi dodatkami smakuje nieziemsko. :)
    Gratuluję 5 i baw się dobrze ;* Ja nocowania w szkole wspominam bardzo pozytywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca, wiedziałam, że tak będzie. :D
    Będzie z pewnością bardzo fajnie na tej nocce dlatego idź i ciesz się spotkaniem ze znajomymi. :-) Słoiczek przeuroczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5, u mnie poszło raczej o wiele gorzej xD
    Chia kocham, kocham, uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wypasiony słoiczek- takie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawki, nerkowce, chia- bomba pysznych witamin!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Któż by pogardził takim słoiczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe