*108* Różowiutko z akcentem żółci

21:05

Wczoraj w Biedronce kupiłam żółte kiwi. Pycha! Jadł ktoś?

krem jaglany z bananem, brzoskwinią i truskawkami, podany z żółtymi kiwi, truskawkami, granatem i płatkami migdałów



Już jestem :)
Fajnie jest spać w szkole. Szczególnie w takiej starej, jak moja.
Na szczęście dzisiaj ostatni dzień i weekend. Zostało jeszcze parę rzeczy do poprawienia. No i codzienne próby do koncertu z okazji setnej rocznicy urodzin naszej patronki. Ale dam radę :)
Dzisiaj zapowiada się bardzo miły wieczór.
Dlaczego piszę tak ogólnikowo..? Dziwne... W ogóle czuję się bardzo dziwnie... Sama ze sobą.

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Żółte kiwi jadłam (chyba to było to, bo nazywało się kiwi gold ;p), ale nie bardzo pamiętam smaku bo ogólnie to wielką fanką kiwi nie jestem ;)
    A Twoje śniadanie brzmi i wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółte kiwi jadłam (chyba to było to, bo nazywało się kiwi gold ;p), ale nie bardzo pamiętam smaku bo ogólnie to wielką fanką kiwi nie jestem ;)
    A Twoje śniadanie brzmi i wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte kiwi jadłam (chyba to było to, bo nazywało się kiwi gold ;p), ale nie bardzo pamiętam smaku bo ogólnie to wielką fanką kiwi nie jestem ;)
    A Twoje śniadanie brzmi i wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ten krem?! Tyle tu dodatków, że nawet go nie widać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetne pomysły na śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam nigdy żółtego kiwi, chętnie bym spróbowała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile różnych owoców w jednej miseczce! Niebo :D
    Żółte kiwi jadłam, jest pyszne. Ostatnio widziałam w Biedronce, myślałam, że się skuszę, ale cena mnie zniechęciła ;)
    Szkoda, że za moich szkolnych czasów nie organizowało się jeszcze nocek w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędziłam noc w szkole tylko raz - podczas Halloween. Oglądaliśmy wówczas horrory i mogliśmy zostać całą noc :)
    Zaintrygowało mnie to kiwi... Muszę spróbować, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile przepysznych owoców! Normalnie full wypas <3
    Żółte kiwi widziałam, ale nie jadłam. Na pewno to nadrobię! ;)
    Ha! Mówiłam, że nocowanie w szkole to świetna sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spanie w szkole? ciekawe doświadczenie :D żółtego kiwi nie widziałam nawet, ale że na nowe smaki jestem otwarta.. z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada pysznie, zoltego kiwi nigdy nie jadlam ale jestem ciekawa smaku : ) lepiej ze piszesz ogolnie, niz pesymistycznie ! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe