*109* Eksplozja smaków...

22:34

...a to za sprawą sałatki owocowej. Każdy ''kęs'' smakował inaczej i był kompletnie inną fantazją smakową! I za to kocham owoce.

sałatka owocowa- truskawki, banan, żółte kiwi, mango, brzoskwinia, nektarynka, gruszka

Jest mi tak bardzo przykro... Staram się, ale i tak nikt tego nie widzi. Ignorują mnie, nie chcą dać mi szansy.Patrzą tylko na innych, którzy tak naprawdę mają to wszystko gdzieś i robią co chcą. 
A ja? Zaciskam zęby i staram się przełamać swoje lęki. Cierpię też przy tym...

Plany na dziś? Korzystać z pięknej pogody. Chociaż trzeba też posprzątać... Ale co tam! Zaraz w końcu wakacje, więc trzeba się na nie pozytywnie nastawić!

Miłej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Rzeczywiście eksplozja smaków:)
    Spokojnej i udanej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sałatkę owocową, a tak dawno jej nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię sprzątać - czuję się po tym lżej ;)
    Sałatka owocowa - jedzona w dzieciństwie? xD
    Też jest mi ciężko... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka wygląda wspaniale - prawdziwa eksplozja owocowego smaku i zdrowia - zrobię podobną na 2 śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaminki witaminki, super! Kolorowo i bardzo zdrowo.
    Spokojnego weekendu pełnego odpoczynku Ci życzę słońce!

    OdpowiedzUsuń
  6. i za to kochamy owoce-za różnorodność! :) bardzo mi się podobają plany na dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka samo zdrowie!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do sałatki - rewelacja! Świetnie wygląda i z pewnością super smakuje! :) życzę powodzenia w pokonywaniu trudności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miseczka naładowana witaminami, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem, żeby inni dali nam szansę, musimy dac szansę sami sobie... pozwól sobie na więcej szczęścia, daj światu więcej uśmiechu, a przede wszystkim pokochaj ludzi, a i oni Ciebie pokochają, zaakceptują. Rzadko jest tak, że to ktoś o nas zabiega, w większości przypadków trzeba walczyć o siebie do krwi, często z własnymi lękami i brakiem pewności siebie. Ale to walka na bardzo wielu frontach - nie polega tylko na szlifowaniu techniki, wierz mi. A pewność siebie to nigdy stan ogólny - to taka wątła chwilowość, którą trzeba nauczyć się kontrolować, by móc włączyć w chwilach najwiekszej motywacji.
    Trzymam kciuki za Ciebie nieustannie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sałatka owocowa nastraja pozytywnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj tak , trzeba korzystac z sezonu na maxa ! : )
    hej, glowa do góry i rób swoje ! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe