*110* Gorąco, więc lody

23:00

Naprawdę kocham lato, ale ta duchota potrafi wykończyć...

lody banan-melon-mango podane z truskawkami, nektarynką i żółtym kiwi


Dzisiaj w Poznaniu będzie Wegamania. Mam zamiar się wybrać, chociaż jest jeszcze tyle innych obowiązków... Tyle chciałabym zrobić rzeczy, ale ciągle brakuje mi czasu. Dosłownie widzę jak szybko leci i wymyka mi się spod kontroli, co jest odrobinę przerażające...
Chciałabym już w końcu odpocząć, przestać się denerwować i martwić, przeczytać w spokoju książkę, spędzić miło czas z rodziną, ale kiedy...?
Zdecydowanie potrzebuje już wakacji. Jak chyba każdy ;)

Słonecznej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Też chciałbym już siąść i przeczytać ksiażkę:( A na lody mam straszną ochotę ale coś mnie gardło boli i chyba sobie odpuszczę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny smak lodów wypróbowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy narzekają na upał a ja póki co go nie czuje i wolę ciepłe śniadania a lody jem na drugie śniadanie ;p Uwielbiam takie owocowe zestawy; )

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, kochana! dobra organizacja to podstawa i wtedy naprawdę wiele da się pogodzić! :*
    to najbardziej różnorodne w smaku lody, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym już mieć upragnione wolne, a tu końca nie widać! :-) Jest taaak duszno, też wczoraj jadłam lody dla ochłody ale niestety z automatu. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiały smakować jak pyszne lody z najlepszej lodziarni!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz będą wakacje. :)
    Poprosimy o relację z Veganmanii, jeśli udało Ci się na nią pójść. ;)
    A lody przecudne! <3
    Tylko ja tu zamarzam i chodzę w 3 swetrach, śpię pod kocem elektrycznym :( a Wy narzekacie na upały i wcinacie takie pyszności. Niesprawiedliwość! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się pójść... ;(

      Usuń
  8. Na szczęście wakacje tuż tuż i wkrótce odpoczniesz za wszystkie czasy ;)!
    Chcę jutro kupić melona, bo nigdy go nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje już niedługo, głowa do góry! :)
    Też miałam dziś lody, ale na drugie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe