*111* Budyniowy poranek

21:50

Fajny numer śniadanka :)
A widząc tą cudną miseczkę autorstwa Martyny, od razu następnego dnia kupiłam rabarbar.
Szkoda tylko, że mój nie był taki różowy...

wegański waniliowy (na waniliowym mleku sojowym) budyń rabarbarowy z domową cynamonową granolą w słoiczku po domowym dżemie truskawkowym

Wczorajsza Wegamania niestety się nie udała... Mam ogromną nadzieję, że będą następne.
Potrzebuję wakacji... Ale dzisiaj wieczorem wybieram się z koleżankami do kina na ''Mechaniczną pomarańczę''. Będzie się działo :)
Wszystko się wali. Próbuję to podtrzymać, ale jestem za słaba. Fizycznie i psychicznie.

Udanego poniedziałku!
Zuzu*

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Wygląda cudnie ;) Ja też dziś jem śniadanie w słoiku, ale po nutelli :p Podoba mi się rabarbarowy smak budyniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko znowu dorwę rabarbar pierwsze co zrobię to ten budyń!
    Trzymaj się kochana i udanej zabawy dziś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Budyń to ja mogę jeść o każdej porze dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaż kombinacja, boska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. budynie uwielbiam <3 muszę dorwać rabarbar! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana włączamy pozytywne myślenie hej! :*
    Chyba muszę wreszcie kupić słoik i zacząć sama tworzyć takie cuda... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie jesteś za słaba! Jesteś silną kobietką, tylko musisz w to uwierzyć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. budyń rabarbarowy-pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie dobrze, zobaczysz!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo tego, że nie chcę, łączę się z Tobą, bo u mnie też słabo...
    Ale przynajmniej śniadanie masz genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś silna, tylko musisz w to uwierzyć! Siła nie bierze się znikąd.
    Słoiczkowo najlepiej - muszę wrócić do tych moich rytuałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Budyń bardzo kocham <3
    Nie jesteś słaba. Uwierz w to, a od razu będzie Ci łatwiej zmierzyć się z przeciwnościami losu. ;*
    Ps. Zapraszam na Wegebunkier do Trójmiasta w ten weekend. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana śniadanie wylgląda nieziemsko !
    silna jesteś, nie gaaadaj :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe