*112* Nadrabiać śniadaniowe zaległości

20:58

Sezon truskawkowy w pełni, a ja dopiero teraz robię owsiankę z truskawkami ;)
Przepraszam, za zdjęcie...

truskawkowo-bananowa owsianka z kaszą manną, podana z bananem i truskawkami oraz masłem orzechowym

"Mechaniczna pomarańcza''... Kto nie widział, niech szybko nadrobi. Po wyjściu z kina czułam się, jakby zrobili mi pranie mózgu. Trudny, okrutny, ale bardzo prawdziwy film... Gorąco polecam!

Już naprawdę nie chcę mi się siedzieć w tej szkole do godziny 18... Jeszcze tylko 2 tygodnie :)

Wrócił... Po 28 dniach brania tabletek, wrócił. Czy zostanie już ze mną?

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Truskawki i masło orzechowe, bajka!
    Jeszcze trochę i odpoczniemy, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już marzę o odpoczynku. U mnie chyba zacznie się spokój po czwartku, także byle do czwartku :)
    A jeśli chodzi o miesiączkę to niezmiernie się cieszę, ale niestety po tabletkach może to nie być trwałe :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm z masłem orzechowym biorę wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak truskawki na śniadanie:)
    Jeszcze 2 tygodnie i wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej późno niż wcale, mówią. ;) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dopiero w ten weekend po raz pierwszy zjadłam truskawki haha. :D Pyszne. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie! :)

    PS. Zapraszam także do mnie, jestem nowa http://sniadaniowa-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi slinka leci, ile bym teraz dała za taką owsiankę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie !
    super że wrócił! niech juz teraz wraca za kazdym razem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. już dzisiaj widziałam właśnie połączenie manny i masła orzechowego, a teraz już wiem, co jutro zjem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli się tylko postarasz, zostanie z Tobą ;) Nie możesz jednak tego zmarnować xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mozesz napidac post o tych tabletkach? Bo moj gonekolog ptzrpisuje mi tylko castagmus... a bmi mam w normie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe