*114* Wyszłam z wprawy

21:31

Dawno nic nie piekłam, ani nie zapiekałam, dlatego zapomniałam, jak się to robi.
I dlatego śniadanie wygląd tak, a nie inaczej :)
inspiracja

pieczona cynamonowa owsianka z morelami i świeżymi daktylami, podana z masłem orzechowym

a tak aktualnie wyglądają moje śniadania, lunchboxy do szkoły



Wczoraj zabrakło mnie u Was, ponieważ do domu wróciłam dopiero około godziny 9 i musiałam jeszcze skończyć prezentację z fizyki... Byłam wykończona...
Muszę szybko znaleźć coś co przywróci mi uśmiech na twarzy, ponieważ ani pogoda, ani moje zmęczenie mi nie pomagają....

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ważne jak smakuje, a smaki baaardzo do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy do szkoły zabierasz :) A po owsiance to widać, że była przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawy do szkoły zabierasz :) A po owsiance to widać, że była przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy do szkoły zabierasz :) A po owsiance to widać, że była przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śniadanie mnie kusi :)
    Prezentacja z fizyki-po 10 latach dalej brzmi groźnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super owsianka, zapiekanej nigdy nie jadłam i chce spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. i tak wygląda bardzo apetycznie nie martw się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda super ! :) z chęcią bym właśnie taką zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukaj kochana, bo nie chcę smutku na Twojej buźce :c
    Przybijaj piątkę za owsiankę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym się dała pokroić za taką owsiankę! Kocham cynamon, morele i masło orzechowe, a świeżych daktyli nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe